ik wil het eigenlijk allebei wel doen, maar dan wel 80% op de wegquote:Op zondag 4 mei 2014 09:02 schreef trommelkoek het volgende:
Ga je er mee crossen of neem je een supermotard?
Eigenlijk moet je er een vinden waar alleen maar mee over de weg is gereden.
en hoe checken ik of de kleppen zijn gesteld?,quote:Op zondag 4 mei 2014 09:15 schreef trommelkoek het volgende:
Oke, als 'ie veel kilometers heeft gemaakt (meer dan 50.xxx) moet 'ie gereviseerd zijn, wordt anders wel heel duur.
Check of de kleppen zijn gesteld.
Vrijloop van de starterkrans gaat vaak kapot.
Ik heb niet zoveel kennis over moderne motoren, ik weet niet of je dus het kleppendeksel eraf kan halen zonder alle olie te verliezen, ik zou het vragen, en letten op hoe versleten de boutjes van het kleppendeksel zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en hoe checken ik of de kleppen zijn gesteld?,
en die starterkrans het zelfde.![]()
speling kan ik idd zelf allemaal wel checken
en de olie ook wel
niks, die kosten je geld.quote:Op maandag 5 mei 2014 06:56 schreef Sparqq het volgende:
Wat is er mis met een KTM dealer?
KTM fietsen hebben doorgaans behoorlijk goede veerring en een agressief blok, echte fun fietsen. Mijn indruk is wel dat er meer onderhoud aan zit.
wat ik begrepen heb, is dat 'competitief' afgesteld bij de LC4 minder,quote:Op maandag 5 mei 2014 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niks, die kosten je geld.
KTM motoren zijn heel 'competitief' afgesteld, lees: ze halen vaak het onderste uit de (motorische) kan, en daardoor heb je meer- en vaker duur onderhoud.
In vergelijk met andere KTM is een LC4 minder competitief, vergelijk het met andere 600+ CC dual sport is KTM het meest competitief. Ook het gewicht is meestal erg laag van de fietsen icm met het onderste uit de kan van het blok is het pure fun, maar ook minder comfort in vergelijk met andere dual sports in deze klasse.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb, is dat 'competitief' afgesteld bij de LC4 minder,
als bij een ander type, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen
Kicken is niet ergquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef kawa4 het volgende:
en ik zit ook nog een beetje te twijfelen over elektrische start, of kicksarter
mn budget ligt rond de 2500 euro mischien dat ik nog iets hoger kan gaan,
en dan 1 kiezen met E-start,
maar ik moet nog wel cross kleding kopen,
( voor over het asfalt heb ik mn leren pak + helm enzo al)
wat is jullie ervaring met E-start kopen, of is kicken niet erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |