Ik wil Prosecco worstelfan!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is lezen zo moeilijk voor je ....
Ik weet niet wat jij meent dat "Een Emieltje" is.
Tja... je voldeed dan ook niet aan de voorwaarde dat de eerste en laatste letter op de juiste plaats moesten staan he...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan maar zeiken dat ik een foutje maak ..![]()
![]()
Maar je begreep wat ik bedoelde, dus ...quote:Op zondag 4 mei 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja... je voldeed dan ook niet aan de voorwaarde dat de eerste en laatste letter op de juiste plaats moesten staan he...
Heb wel even zitten puzzelen of je niet toch iets minder corrects bedoeldequote:Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bewijs dat zelfs met een missende klinker het nog te lezen is
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Voor de getrouwde mannen hier aanwezig:
Den doe ik het maar voor de volslanke vrouwenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Of gewoon de optie "beeldscherm draaien" in CCCquote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef Voxs het volgende:
[..]Of op je kop op de tafel en dan omgedraaid. Benen gestrekt of knieën steunend achter..in mijn geval..de laptop. Heel plezierig
Of deze:quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of gewoon de optie "beeldscherm draaien" in CCC
Van die rare tikken heb ik ook (nog altijd) somsquote:
Komisch.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef Burner82 het volgende:
Mensen, vriend, ander soortig gezulks...... Dit is toch wel een Briljante plaat... Hoofdpersoon bestaat ook echt![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef Burner82 het volgende:
Mensen, vriend, ander soortig gezulks...... Dit is toch wel een Briljante plaat... Hoofdpersoon bestaat ook echt![]()
![]()
Jan Egeland (Stavanger, 12 september 1957) is een Noorse journalist, politicus en diplomaat.quote:
Glaasje ook bijschenken?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:11 schreef Miek37 het volgende:
Leuk, al die muziek maar waar blijven de vlammetjes of toch in elk geval de popcorn!
quote:
Had ik toch wel verwacht van je... Je klinkt wel scandivisch he.....Jan, Ylivis, Joezi, what does the fox say?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zit naar dit filmpje te kijken en dacht dat ik het kon verstaan
Ik heb genoegquote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Glaasje ook bijschenken?
Joezi is er vandoor met de popcorn geloof ik
Whoo.ooo ..oooo!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik toch wel verwacht van je... Je klinkt wel scandivisch he.....Jan, Ylivis, Joezi, what does the fox say?
lol ik zag ook geen ondertitels staan.. maar leek het echt te kunnen volgen!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had ik toch wel verwacht van je... Je klinkt wel scandivisch he.....Jan, Ylivis, Joezi, what does the fox say?
Ik heb dat altijd als ik zit te zappen en er komt iets Deens. De eerste paar seconde ben ik in de war, denk dat het nederlands is maar begrijp het niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zit naar dit filmpje te kijken en dacht dat ik het kon verstaan
Mooiquote:
Ze staan er wel hoor...quote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik zag ook geen ondertitels staan.. maar leek het echt te kunnen volgen!
Nou nog eentje dan!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Glaasje ook bijschenken?
Joezi is er vandoor met de popcorn geloof ik
ja echtquote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik zit te zappen en er komt iets Deens. De eerste paar seconde ben ik in de war, denk dat het nederlands is maar begrijp het niet.
als je effe verder klikt wel jaquote:
Ja,doe dan ookquote:Op zondag 4 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja echt
[..]
als je effe verder klikt wel ja
Voor jullie dan:quote:Op zondag 4 mei 2014 02:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nou nog eentje dan!![]()
Joezi zit gewoon naast me hoor!
Blijft toch het mooiste momentje van de dag hequote:Op zondag 4 mei 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope, heb me film prog uit staan.
Je moet me dus op mijn woord geloven ..
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blijft toch het mooiste momentje van de dag he
ooh probeer je ons in de mood te krijgen?quote:
Ja, jammer dat ik hem gemist heb op op te nemen ..quote:Op zondag 4 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blijft toch het mooiste momentje van de dag he
kijken we toch een goude oudequote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik hem gemist heb op op te nemen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |