quote:Op zondag 4 mei 2014 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in oostenrijk kreeg ik bijna 3 kilo vlees aan mixed grill voor 23 euro
Een rootje noemden wij diequote:Op zondag 4 mei 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeg nou zelf. Dit is toch veel mooier.
[ afbeelding ]
Ja dat is nog verder terug, die was al verneukt tot:quote:Op zondag 4 mei 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem even opzoeken, maar in Duitsland heb je een xxl schnitzel voor 15,95, en die is een kilo ipv van 250 gram.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in oostenrijk kreeg ik bijna 3 kilo vlees aan mixed grill voor 23 euro
Natuurlijk. Dat stond nog ergens voor. Niemand heeft een Europa-feeling. Wist je dat de Euro-ambtenaren gingen staken omdat ze 24.000 per maand niet genoeg vonden?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
wij waren volgensmij ook de enige samenleving die koppig aan het 1-2.5-5-10 stelsel vast bleven houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat is nog verder terug, die was al verneukt tot:
[ afbeelding ]
Ik hoor nu dat we beter naar Estland of Polen kunnen. Als jullie maar wel net zo leuk doen als hier.quote:
Ja zitten best zieke criminele bendes achter.. en op kleine schaal al die kut tokkies die bakken met geld verdienen, zonder belastingquote:Op zondag 4 mei 2014 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je schiet er meer mee op dan het illegaal maken, waardoor je justitie verder overbelast
Niks verbaast me meer. Ik weet wel dat ik Anti-EU gaat stemmen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat stond nog ergens voor. Niemand heeft een Europa-feeling. Wist je dat de Euro-ambtenaren gingen staken omdat ze 24.000 per maand niet genoeg vonden?
Zeg jij even wat voor oplichters dat zijn.quote:
Wij zitten op dezelfde frequentie.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks verbaast me meer. Ik weet wel dat ik Anti-EU gaat stemmen.
Want EU is cewl?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:10 schreef Burner82 het volgende:
Dat NL-Anti-Europa gelul is zo extreem populistisch... en een regelrecht bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |