Waarom moet jij in elk topic waar vrouwen genoemd worden de kans aangrijpen om blanke vrouwen de grond in te boren?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat een blanke sloerie je niet wilt? Die chicks lopen er toch bij als een blokhut na hun 30ste...
Ja want er word onderscheid gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
Je hierdoor gediscrimineerd voelen![]()
Als iemand zegt "ja ik vind je geen aantrekkelijk meisje omdat ik op rood val en niet op blond" wordt die blonde dan gelijk gediscrimineerd?
Verschilt natuurlijk per provincie. Of denk je dat alle macs ter wereld één pot nat zijn? In frankrijk bv werken er alleen buitenlanders in de horeca.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Bij de Mac werken alleen maar buitenlanders, dus ik weet niet waarom je dit verhaal uit je duim gezogen hebt?
Precies. Hier op FOK! ben ik ook het buitenbeentje...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat gevoel, dat betekent nog niet dat het zo is.
Ja, als je niet op negers valtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En als je zegt ''ik neuk geen negerinnen''? Kan dat ook nog wel?
Wees blij dat hij nog niet over Hongkong is begonnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom moet jij in elk topic waar vrouwen genoemd worden de kans aangrijpen om blanke vrouwen de grond in te boren?
Je vindt dat ik ze ook in de topics waar vrouwen NIET genoemd worden, de grond in moet boren...?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom moet jij in elk topic waar vrouwen genoemd worden de kans aangrijpen om blanke vrouwen de grond in te boren?
ja nee geen boef/boef voor mij mattiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ga de criminaliteit in dan...
Blanken krijgen een uitkering of worden politicus en harken op die manier hun geld binnen, en tint-tints doen boef-boef. Niets mis mee.
Niet elk onderscheid is racisme klapharkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja want er word onderscheid gemaakt
Iemand afwijzen omdat er geen seksuele aantrekking is is heel normaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf waar je op discrimineert en los daarvan is het sowieso subjectief of je het wel of niet als slecht ziet.
In Hong Kong heb je tenminste geen blokhut-vrouwen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog niet over Hongkong is begonnen.
ik kijk meer naar het innerlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Jij vind alle mensen ter wereld even mooi dus?
Discriminatie is niet hetzelfde als racisme, klaphark.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet elk onderscheid is racisme klaphark
Daar zijn kennen vrouwen tenminste hun plek, en lakken ze netjes hun teennagelsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog niet over Hongkong is begonnen.
Ga je Dakimakura doen joh.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat een blanke sloerie je niet wilt? Die chicks lopen er toch bij als een blokhut na hun 30ste...
Waar staat er racisme danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet elk onderscheid is racisme klaphark
En onderscheid is ook niet hetzelfde als discriminatiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Discriminatie is niet hetzelfde als racisme, klaphark.
Dat valt hier ook allemaal wel mee. Al is er ook niks mis met Aziatische chicks.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong heb je tenminste geen blokhut-vrouwen.
Lijkt me niet, discrimineren is onterecht onderscheid maken. Als je onderscheid maakt tussen paringspartners is onderscheid op basis van uiterlijk terecht.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar zijn kennen vrouwen tenminste hun plek, en lakken ze netjes hun teennagels
Die boy weet hoe het zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onderscheid op basis van je ras derhalve racismequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waar staat er racisme dan
Ik had het over discriminatie
wollah iz diskriminatie abiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En onderscheid is ook niet hetzelfde als discriminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |