Kan en mag wel, mits onder de 750 kg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef Gebruiker5000 het volgende:
- kan niet met aanhanger rijden, heb alleen B rijbewijs
Oh, ok, maar te moeilijk. Dit wil ik eerst gaan oefenen. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan en mag wel, mits onder de 750 kg.
Misschien kun je om te oefenen even naar de Ikea op en neer rijden? Je kan ook kijken of het past als je de achterbank eruit haalt? Die zit gewoon met een paar bouten op de vloer van de auto vast.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:30 schreef Gebruiker5000 het volgende:
[..]
Oh, ok, maar te moeilijk. Dit wil ik eerst gaan oefenen. Toch bedankt.
Ja, zou kunnen, maar ik zoek vanavond nog een oplossing want mijn halve rug ligt er af.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:35 schreef borbit het volgende:
[..]
Misschien kun je om te oefenen even naar de Ikea op en neer rijden? Je kan ook kijken of het past als je de achterbank eruit haalt? Die zit gewoon met een paar bouten op de vloer van de auto vast.
Ah.. Nee dat gaat nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Gebruiker5000 het volgende:
Gaat niet lukken, kijk maar: http://plaatjesdump.nl/up(...)cfee14b5e3b98326.jpg
als je het badframe toch vastbind kun je toch makkelijk met klep open rijden,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:16 schreef Gebruiker5000 het volgende:
Ok, bedankt, dan ga ik het niet doen! Many thanks.
- auto is een deelauto dus staat wat verder weg (alles nu bezet dus moet naar een dorp toe voordat ik bij de auto ben) Instructieboek dus niet bij de hand.
- ik ga niet met klep open rijden, te gevaarlijk, 0 ervaring mee
- kan niet met aanhanger rijden, heb alleen B rijbewijs
Ik weet voldoende zo! Ik ga het gewoon laten bezorgen of huur een caddy/bestelbusje over een tijdje, maar laten bezorgen is dan veel makkelijker en goedkoper.
Mwoah; er komt wel iets meer bij kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef kawa4 het volgende:
Als je het bedframe toch vastbindt kun je toch makkelijk met klep open rijden,
er zal heus nix uit vallen dan heur.
En met aanhanger rijden is niet moeilijk, ook voor een beginner niet, als je maar zorgt dat je de hele tijd vooruit rijdt.
Gvdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:44 schreef Gebruiker5000 het volgende:
Gaat niet lukken, kijk maar: http://plaatjesdump.nl/up(...)cfee14b5e3b98326.jpg
Persoonlijk zou ik de auto door midden zagen en thuis weer aan elkaar lassen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:28 schreef borbit het volgende:
Kun je het frame niet gewoon door midden zagen en dan thuis weer aan elkaar schroeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |