quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:16 schreef Anosmos het volgende:
Redenen zijn veelal ongeldig. Niet elke loopvogel hoeft geadoreerd te worden. Kijk maar naar pinguïns.
Ja en jij was laatst bij de bakker en toen vroeg je hebben jullie ook koek en toen was het antwoord ja en toen reageerde jij met ´Oh doe mij maar 3 billenkoek dan HAHAHAHHA´quote:
Godverdomme achterbaks menneke jij altijd maar weer dat verhaal erbij halen maar als ik het verhaal over jou in de tuin van Fatima erbij haal ga je huilen he jij viespeuk ben je pedo ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja en jij was laatst bij de bakker en toen vroeg je hebben jullie ook koek en toen was het antwoord ja en toen reageerde jij met ´Oh doe mij maar 3 billenkoek dan HAHAHAHHA´
Heb ik jou even lekker te pakken.
LAAT ME MET RUSTquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverdomme achterbaks menneke jij altijd maar weer dat verhaal erbij halen maar als ik het verhaal over jou in de tuin van Fatima erbij haal ga je huilen he jij viespeuk ben je pedo ofzo
Volgens mij komt Stookvogel regelmatig op FOK! om op te scheppen over zijn seksleven en de lengte van zijn geslachtsdeel.quote:Stookvogel doet vaak stoer
Maar het is een hontquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij komt Stookvogel regelmatig op FOK! om op te scheppen over zijn seksleven en de lengte van zijn geslachtsdeel.
Verder denk ik dat Keepvogel homo is, aangezien hij met zijn vriend samenwoont.
Sterkte.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, heb een slechte dag vandaag
Oh geen idee, ken dat niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nou, Keepvogel woont samen met een hond.
Dank voor kickquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Kick voor dit prachtige programma. Met veel plezier gekeken en in speciale gevallen nog steeds kijkend.
Keepvogel all the way.
graag gedan x dolfijntjeslovequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |