Graspop Metal Meetingquote:
Zou ik met die morbide obesitas ginger heen, maar hij moest zo nodig ziek wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef Redbaron het volgende:
aight. Dat ken ik wel. Lijkt me ook wel nice
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook graag, maar 100 km is wat te gek
En inderdaad, lekker jointje roken en pils drinkenALTIJD lekker weer met het bevrijdingsfestival
[..]
Da's stom
Misschien volgend jaar wel weer
Dat is wel erg tofquote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...
Je zou m bijna verplicht op dieet zetten!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou ik met die morbide obesitas ginger heen, maar hij moest zo nodig ziek worden
klinkt op zich wel goedquote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miss kunnen we er volgend jaar een tof meet van maken...
Ooh shit, dan weet ik wel dat ik niet rijquote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan zelfde tempo bieren als vier jaar geleden bij de WK finale?
Heel verstandig want dan had je na een kwartier al niet meer mogen rijdenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh shit, dan weet ik wel dat ik niet rij
Na 2 minuten ofzo al niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heel verstandig want dan had je na een kwartier al niet meer mogen rijden
2 jaar terug allemaal mooi spul weggedaan. Nu heb ik spijt..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom heb ik een haast onweerstaanbare drang om een analoge spiegelreflexcamera te kopen?
Ik vind ze zo teringvet
Hahaha, ik wil niet filmenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 jaar terug allemaal mooi spul weggedaan. Nu heb ik spijt..
m42 kun je nog prachtig mooi gebruiken en lekker 1080 filmen.
Vooral mooi vintage met die dikke ginger buttsex party!!
Ik heb dan niets in de planning maar omdat het op vrijdag is kan ik mijn aanwezigheid niet belovenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik stel voor de meet op 30 mei te doen. Helaas kan Remco dan niet maar misschien weet 'íe een plekje vrij te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |