Damn, speciaal hiervoor even mijn inlog voor FOK opgezocht nadat ik het op GoT had gelezen. Ik heb hier geen woorden voor, triest nieuws. Sterkte aan alle achterblijvers.
Het is door zijn creaties en tips dat ik aan het brood bakken ben begonnen, later gevolgd door pizza bakken. Dat het zo snel voorbij kan zijn, dat komt toch rauw op je dak (al kende ik hem slechts als forumuser) Gecondoleerd aan alle nabestaanden. Sterkte met het verlies.
Wembeldy heel veel sterkte met dit verlies. Ik kom pas sinds kort in hetbrood bakken topic. De naam van je vriend is heel bekend op fok. En ik weet dat hij heel veel kennis hadop gebied van brood en pizza bakken en heel veel fokkers ermee heeft geholpen.
Carpe Diem- Pluk de Dag Life is unfair and then you die Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Echt verschrikkelijk om te horen. Ik ben echt een beetje van slag. Ik las altijd met veel plezier zijn posts,, hij was echt de bakmeistro. Ik wens jou en jullie familie ontzettend veel sterkte toe met dit verlies.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Heel heel veel sterkte en succes zonder hem. Wat akelig jong, maar anderzijds gelukkig dat het snel ging zonder dat hij heel veel moest lijden. Gecondoleerd.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Wow, hij was wat mij betreft echt een icoon op het gebied van brood en pizza's. Heel veel sterkte aan de nabestaanden, wat een rotgebeurtenis. Dat we zijn tips en recepten nog maar lang mogen blijven gebruiken.