Magere melkquote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer het eens met magere houdbare melkEn zorg dat je melkbakje en de buisjes van dat zwarte ding erbovenop goed schoon zijn. Ik maak nog maar 1 kopje tegelijk en spoel de houder en dat zwarte ding dan meteen schoon onder de hete kraan. Ik zet geen melk meer in de houder in de koelkast want ik vond het dan vaak niet erg fris meer ruiken.
2 klontjes rietsuiker door een espresso van Cubaniaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Toch ook maar bij mijn laatste bestelling 3 doosjes Cubania meebesteld. Maar die is mij toch wat te sterk. Erg rokerig ook, alsof ze een paar Cubaanse sigaren door de melange hebben gedraaid. Voor het eerst had ik de neiging om na de koffie een glas water te drinken. Wat dat betreft vond ik die Masala Chai (helaas ook een tijdelijke smaak) veel lekkerder. Niet toevallig iemand die deze nog over heeft en wil ruilen voor 3 etuis Cubania?
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zwart, maar heb nu toch ook maar die rietsuiker geprobeerd. Het verzacht zie zware rokerige nasmaak enigszins. Het advies van Nespresso om 'm te drinken als een dubbele ristretto (dus ook 2 cupjes per x gebruiken) zal ik maar naast me neerleggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
2 klontjes rietsuiker door een espresso van Cubania
welk apparaat heb je gekocht?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:33 schreef the_critic het volgende:
Sinds vandaag (eigenlijk gisteravond laat bezorgt, dus toen niet gedronken) ook eigenaar van nespresso apparaat. Nu maar eerst de bijgeleverde cupjes proberen een kijken welke we het lekkerst vinden alvorens meer te bestellen.
Ik ben zelf meer van de wat sterkere espresso, vriendin drinkt liever iets milder.. veel proeven en onthouden wat bevalt.. lekker :-)
Ik drink normaal ook echt altijd zwart, maar dit is tot nu de enige combinatie waarbij ik de suiker wel lekker vind door de koffie.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zwart, maar heb nu toch ook maar die rietsuiker geprobeerd. Het verzacht zie zware rokerige nasmaak enigszins. Het advies van Nespresso om 'm te drinken als een dubbele ristretto (dus ook 2 cupjes per x gebruiken) zal ik maar naast me neerleggen.
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef Karstman het volgende:
Vreemd is me nooit opgevallen. Maar... Ik laat voor het eerste gebruik van de dag altijd eerst een keer doorlopen, is me ooit verteld door Nespresso mensen dat dat beter is omdat je dan het oude water wat nog in de leiding zit er uit flusht en betere koffie krijgt. Ook eventuele oude drupjes koffie uit het tuutje worden dan weggespoeld.
Of is het dan 200 samen dus geen verzendkosten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Deezertje het volgende:
Post van Nespresso: bestel exact 190 cups en ontvang een etui ristretto gratis. Vanaf 200 cups vervallen echter de verzendkosten. Je betaalt dus je eigen gratis cups?
Nagenoeg alle third party cups zitten verpakt in een zakje, dus zo bijzonder is dat niet. Ik heb verder ook totaal geen problemen met die cups van de Lidl. Alle 6 smaken kunnen me wel bekoren. Moet alleen opletten dat de cup goed naar beneden valt als het bakkie is gezet, cupje blijft soms nog wel eens hangen bij mijn Nespresso U.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef maily het volgende:
Heb uit nieuwsgierigheid cups van de Lidl gekocht; die zitten per stuk verpakt in een zakje, en de smaak is niet geweldig.
Dus maar weer terug naar de echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |