Dat is ook de reden waarom ik de sterkste/krachtigste smaken heb genomen. Ik gebruik alléén maar de lungo-knop, tenzij ik een keertje een cappuccino maakquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk wel een beetje bangmakerij. Bijna iedereen die ik ken gebruikt wel eens een espresso als lungo. Dat is natuurlijk gemiste omzet voor Nespresso
Denk bangmakerij. Wij kopen altijd de sterkste smaken omdat we er een lungo van maken ipv espresso...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:32 schreef iamcornelius het volgende:
[..]
Ok, dank! Maar de medewerker had het over lekkages die kunnen ontstaan als je een Espresso capsule voor een Lungo gebruikt. Bangmakerij? Hij begon er uit zichzelf over...
Paar weken terug geprobeerd, smaak was niet verkeerd, maar weer het probleem met niet doorlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef LD3 het volgende:
Vandaag gespot bij het vakkenvullen: Douwe Egberts Aroma Rood capsules in vier smaken: Lungo, Lungo Intens, Espresso en Espresso krachtig. 2,79 voor 10 stuks!
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:11 schreef Vinno het volgende:
Sinds afgelopen weekend ook een Nespresso machine.
Drink zelf eigenlijk nooit koffie (thuis, op het werk wel).
Meer zodat ik iets makkelijks heb voor visite.
En er was een mooie actie bij de MM, voor ¤125,- die machine (zoiets) en dan met een bon erbij voor ¤50,- koffie bij de Nespresso zaak hier in Arnhem
Daarbij had ik nog ¤70,- aan VVV bonnen liggen, dus al met al "goedkoop" een machine met een lading koffie erbij!
Zit nu nog wel te kijken naar die mooie Nespresso glazen sets op die site, maar wel erg duur... Twijfel nog
Haha thnxquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef timp0e het volgende:
[..]
Welkom bij de club!en inderdaad, je hebt het zo 'goedkoop' kunnen aanschaffen!
En, misschien toch een goed reden om maar ook eens thuis koffie te gaan drinken...
wel vaag, L'or espresso is ook van DE toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Er zijn tegenwoordig ook cups te koop van het eigen merk van Douwe Egberts. Tegen beter weten in de Lungo Intens geprobeerd (was in de bonus, 10 voor EUR 2,09), en die was beter dan ik verwacht had. Hij haalt het nog steeds niet bij een echte Nespresso, maar is van alle imitatiecupjes die ik geproefd heb verreweg de beste. Hij doet me het meest denken aan een goede bak filterkoffie. En, ook niet onbelangrijk, de hendel gaat soepel naar beneden. Hij loopt wel wat langzaam door, met 67 seconden ruim 2x zo lang als een echte Nespresso (Fortissio Lungo).
Ja. Waarschijnlijk is het gewoon de koffie uit het pak maar dan in een cupje gedaan. 10 'kopjes' voor zo'n 3 euro of een heel pak van 500 gram voor 3 euro dezelfde koffie (en heeeeel wat meer kopjes!) tel uit je winst voor DE, die veel minder koffie kwijt is aan de cupjes. Eindelijk een keer iemand slim daar op het kantoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:18 schreef WJMW het volgende:
[..]
wel vaag, L'or espresso is ook van DE toch?
In de zakjes van Nespresso zit volgens mij geen citroenzuur, maar melkzuur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk is het gewoon de koffie uit het pak maar dan in een cupje gedaan. 10 'kopjes' voor zo'n 3 euro of een heel pak van 500 gram voor 3 euro dezelfde koffie (en heeeeel wat meer kopjes!) tel uit je winst voor DE, die veel minder koffie kwijt is aan de cupjes. Eindelijk een keer iemand slim daar op het kantoor
Vandaag mijn Nespresso weer eens ontkalkt. Tweede keer, vorige keer was zo'n 9 maanden geleden gok ik. Oranje lampje knipperde. Gewoon 100ml ontkalker op citroenzuur uit een fles gepakt. Is namelijk precies hetzelfde als die zakjes van Nespresso, maar dan betaal ik geen 9 euroWerkt prima!
Beetje jammer van de PostNL punten.quote:Nieuwe gepersonaliseerde services
Nu ook avondbezorging en dagselectie.
Per 31 juli 2014 zal DHL Parcel onze Standard Delivery uitvoeren.
Kies zelf de dag en het dagdeel van bezorging:
• Dinsdag tot en met zaterdag: 09.00 – 18.00 uur.
• Dinsdag tot en met donderdag: 18.00 – 21.00 uur.
Alle PostNL-afhaalpunten zullen verdwijnen.
U kunt gebruik blijven maken van de ruim 680 Kiala-afhaalpunten.
Hoe kunt u blijven recyclen?
U kunt uw volle Recycling Bag eenvoudig aanbieden op een van de volgende manieren:
• Afgeven bij de dichtstbijzijnde Nespresso Boutique.
• Inleveren bij een van de ruim 680 Kiala-afhaalpunten.
• Meegeven aan de koerier die de bestelling bezorgt.
DHL Parcel is Selektvracht.quote:
Ik heb al geklaagd bij Nespresso. Selekvracht is kut met peren. Ze komen niet op het afgesproken tijdstip, pakjes zijn soms 2 weken onderweg, en de website waar je met de niet thuis-code van de kennisgeving het afleveradres of - tijdstip kunt veranderen, werkt zeer slecht. En vervolgens moet je dan weer een duur betaalnummer bellen om het recht te breien. Waar je vervolgens ook vaak nog te horen krijgt dat ze niks voor je kunnen of mogen doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Blik het volgende:
Selektvracht is idd écht ruk, heb er weinig goeds over te zeggen.
Ik moet zeggen dat ze niet verkeerd zijn, maar ik ben op een punt dat ik haast een volautomaat wil halen omdat je dan prijsgewijs veel goedkoper uit bent. In één cupje zit maar een paar gram koffie. Dus zelfs voor 2 euro 10 cupjes is de kiloprijs alsnog gigantisch hoog. Met een kilozak bonen heb je verse(re) koffie en per kopje flink goedkoper uit en heb je keuze uit 500 soorten koffie. Alleen qua gemak en schoonmaak valt het vies tegen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.consumentenbon(...)-nespresso-drinkers/
ik kom nooit bij Lidl...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.consumentenbon(...)-nespresso-drinkers/
Deze cupjes kan je gewoon op maandag tot zondag in je winkelwagen leggen, stinken niet naar rook en je hoeft zelfs niet een kwartier in de rij te staan![]()
Wat een vernieuwing. Wat een ongekende service![]()
ik prefereer de Bijenkorf eigenlijk...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien eens proberen, kan je de bijenkorf of het ophaalpunt overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |