Dus als je bij haar ben, heb je wel een relatie? En als je niet bij haar bent, heb je dus geen relatie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef VragerMark het volgende:
Bedankt voor de reactie, daar dacht ik ook al aan. Maar is dat niet voor als je een vriendin hebt? Want nu is ze gewoon een hele goede vriendin van me maar we hebben geen relatie, dan als ik bij haar ben misschien maar dat weet ik niet zeker.
Haha, nee dat is niet zo. En als je vreemdgaat moet je de consequenties overzien. Het is zo dat ik wel met haar skype en veel praat via whatsapp, maar we hebben nooit afgesproken. Ik ga binnenkort naar haar toe, en ze heeft een keer gezegd dat ze pas weet of ze echt wat voor me voelt als ze me in het echt ziet. Dus als ze wat voor we voelt, kunnen we een relatie beginnen en anders niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:40 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dus als je bij haar ben, heb je wel een relatie? En als je niet bij haar bent, heb je dus geen relatie?
Interessant concept, zou ik ook moeten toepassen in m'n relaties. Scheelt veel gezeik als ik vreemdga.
Sjap of kamper, zal wel limburgs zijn (;. Het is gewoon een ordinaire persoon.quote:
Nee dat is het zeker niet, ben niet gefriendzoned. Maar om een relatie te krijgen moet je eerst vrienden zijn naar mijn mening, anders zal het ook niet geweldig lopen. We kunnen nu gewoon goed met elkaar opschieten en ze zou wel wat met me willen, maar dan moet ze eerst wat voor me voelen en dat zullen we pas weten als we elkaar ontmoeten. 'meiden'.. (;quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Ow, je bent gefriendzoned.
Hmm, als je niks leuks weet kun je altijd nog een gek kado geven. Een glimlach doet altijd wonderen. Geef een foto van jezelf
Ik zou blij zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:49 schreef VragerMark het volgende:
Haha ja wel origineel inddMaar ik kan het zelf niet kopen, maar dat is niet iets waar je een meisje mee vangt denk ik. Als ik een fles drank van mijn vriendin krijg op de 1e afspraak, tja...
Leuk idee maar misschien voor een later stadium tussen ons.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:04 schreef Plantagehouder het volgende:
2 naamcolliers laten maken, eentje voor jouw en eentje voor haar.
Leuk om te geven, maar niet op het eerste afspraakje. Ik zal 'm wel onthouden!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn.
Blijf bij jezelf, jij vindt het blijkbaar leuk om te geven.. geef dat dan.
Niks mooier dan een cadeau van iemand die er zelf ook een goed gevoel bij heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |