hmm..oke een beetje..nu de rest nogquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:29 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Toch wel een beetje
geen beter vermaak dan leedvermaak
Als je de streams kijkt ja, is in de uitzendingen weinig van te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:28 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Als je Utopia kijkt dan leer je hoe het moet: liegen, stelen, roddelen, ten koste van anderen jouw ding willen doen, schijt hebben aan iedereen en vooral nooit je eigen verantwoordelijkheid nemen.
Die kijk ik nooit.. Maar ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Als je de streams kijkt ja, is in de uitzendingen weinig van te zien.
Steevast de HILARISCHE grappen van Ruud en de bonjes en discussies tussen de stelletjes onderling, dat is de laatste weken zo'n beetje de rode draad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:31 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Die kijk ik nooit.. Maar ik had niet anders verwacht.
Dit gebeurd zeker in het echte leven, maar wat daar gebeurd is gespeeld!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zal je uit de droom helpen.. dit gebeurd..ook in het echte leven..
bill en ruud zijn de laatste dagen wel vaak in beeld in de uitzending.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Steevast de HILARISCHE grappen van Ruud en de bonjes en discussies tussen de stelletjes onderling, dat is de laatste weken zo'n beetje de rode draad.
Echt overduidelijk DE IDEALE samenleving waar we naar snakken en ons maar niet lukt in de echte wereld om voor elkaar te krijgen..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:28 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Als je Utopia kijkt dan leer je hoe het moet: liegen, stelen, roddelen, ten koste van anderen jouw ding willen doen, schijt hebben aan iedereen en vooral nooit je eigen verantwoordelijkheid nemen.
Ja, ze willen er geen DGK 2 van maken en dan hebben ze niet zoveel ander materiaal om uit te zenden he?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Steevast de HILARISCHE grappen van Ruud en de bonjes en discussies tussen de stelletjes onderling, dat is de laatste weken zo'n beetje de rode draad.
volgens mij vindt ze er geen zak aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:34 schreef Voxs het volgende:
haha lau...fijne gastvrouw..zit daar echt moeilijk te kijken.
Yep en het leuke is dan weer dat het precies de momenten waren die ik had verwacht, Billy kan zo slecht acteren, kijkt dan steeds in de camera en gaat anders praten als ze normaal doet, net als Emil, daar merk je het ook aan als hij een poging tot acteren doet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bill en ruud zijn de laatste dagen wel vaak in beeld in de uitzending.
Deed de samenleving maar zo wat betreft Mark Ruttequote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe sneu het ook is, het is wel precies zoals de wereld al eeuwenlang werkt. Wat dat betreft is deze nare groepsdynamiek een interessant onderdeel van het experiment.
Iets voor Haring om te gebruiken in zijn filodeegje?
Hoeft het ook zeker niet te worden. Maar een beetje meer pit er in zou geen kwaad kunnen. Maar zo lang het goed scoort zullen ze niets veranderen. Lijkt me logisch...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ze willen er geen DGK 2 van maken en dan hebben ze niet zoveel ander materiaal om uit te zenden he?
Oh die grappen van Ruud:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee echt niks he.. vind er ook geen zak aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:35 schreef goldenoldie het volgende:
het voegt ook niets toe die gasten,...ze zitten er voor piet snot bij
Fijne reclame!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:36 schreef doodmoe het volgende:
De B&B gasten dachten dat het een voetbalstadion leegliep vannacht. Zoveel lawaai hoorde ze.
Lautje hoorde het ook, maar die vond het wel lachen. Zal ik eruit gaan? Neeeeeeejjjjj
Nee, want dat kost energie en inspanning en daar heeft Lau een bloedhekel aan. Ze had denk ik gehoopt dat er alleen geile vrouwen zouden komen waar ze mee kon flirten en lol trappen denk ik.quote:
Maar zijn ouders zijn "fakking" trots op hem hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
ruud verteld even trots dat hij op de buitenwc heeft gekakt![]()
![]()
Komt 'r "chickie" nog overnachten in de BB 5 Mei?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, want dat kost energie en inspanning en daar heeft Lau een bloedhekel aan. Ze had denk ik gehoopt dat er alleen geile vrouwen zouden komen waar ze mee kon flirten en lol trappen denk ik.
Nu beseft ze ineens dat het gewoon werk is en dat je wel verantwoordelijk bent dat die mensen het enigszins naar hun zin hebben i.p.v. dat die mensen komen om haar te vermaken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:35 schreef Loesme het volgende:
Deed de samenleving maar zo wat betreft Mark Rutte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |