Ja, ze willen er geen DGK 2 van maken en dan hebben ze niet zoveel ander materiaal om uit te zenden he?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Steevast de HILARISCHE grappen van Ruud en de bonjes en discussies tussen de stelletjes onderling, dat is de laatste weken zo'n beetje de rode draad.
volgens mij vindt ze er geen zak aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:34 schreef Voxs het volgende:
haha lau...fijne gastvrouw..zit daar echt moeilijk te kijken.
Yep en het leuke is dan weer dat het precies de momenten waren die ik had verwacht, Billy kan zo slecht acteren, kijkt dan steeds in de camera en gaat anders praten als ze normaal doet, net als Emil, daar merk je het ook aan als hij een poging tot acteren doet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bill en ruud zijn de laatste dagen wel vaak in beeld in de uitzending.
Deed de samenleving maar zo wat betreft Mark Ruttequote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe sneu het ook is, het is wel precies zoals de wereld al eeuwenlang werkt. Wat dat betreft is deze nare groepsdynamiek een interessant onderdeel van het experiment.
Iets voor Haring om te gebruiken in zijn filodeegje?
Hoeft het ook zeker niet te worden. Maar een beetje meer pit er in zou geen kwaad kunnen. Maar zo lang het goed scoort zullen ze niets veranderen. Lijkt me logisch...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ze willen er geen DGK 2 van maken en dan hebben ze niet zoveel ander materiaal om uit te zenden he?
Oh die grappen van Ruud:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Steevast de HILARISCHE grappen van Ruud en de bonjes en discussies tussen de stelletjes onderling, dat is de laatste weken zo'n beetje de rode draad.
Nee echt niks he.. vind er ook geen zak aanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:35 schreef goldenoldie het volgende:
het voegt ook niets toe die gasten,...ze zitten er voor piet snot bij
Fijne reclame!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:36 schreef doodmoe het volgende:
De B&B gasten dachten dat het een voetbalstadion leegliep vannacht. Zoveel lawaai hoorde ze.
Lautje hoorde het ook, maar die vond het wel lachen. Zal ik eruit gaan? Neeeeeeejjjjj
Nee, want dat kost energie en inspanning en daar heeft Lau een bloedhekel aan. Ze had denk ik gehoopt dat er alleen geile vrouwen zouden komen waar ze mee kon flirten en lol trappen denk ik.quote:
Maar zijn ouders zijn "fakking" trots op hem hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
ruud verteld even trots dat hij op de buitenwc heeft gekakt![]()
![]()
Komt 'r "chickie" nog overnachten in de BB 5 Mei?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, want dat kost energie en inspanning en daar heeft Lau een bloedhekel aan. Ze had denk ik gehoopt dat er alleen geile vrouwen zouden komen waar ze mee kon flirten en lol trappen denk ik.
Nu beseft ze ineens dat het gewoon werk is en dat je wel verantwoordelijk bent dat die mensen het enigszins naar hun zin hebben i.p.v. dat die mensen komen om haar te vermaken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:35 schreef Loesme het volgende:
Deed de samenleving maar zo wat betreft Mark Rutte
En Billyboy heeft zijn "billetjes" afgeveegd omdat hij toiletpapier vergeten was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Vertelde hij er ook bij dat er geen papier was en hij zijn broek gewoon weer over zn stronthol heeft aangetrokken?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Nee, mag niet van "achter"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Komt 'r "chickie" nog overnachten in de BB 5 Mei?
lekkerrrquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
ja hij heeft binnen z'n billetjes afgeveegdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vertelde hij er ook bij dat er geen papier was en hij zijn broek gewoon weer over zn stronthol heeft aangetrokken?
En Vanes mag die onderbroek wassen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hij heeft binnen z'n billetjes afgeveegd
die werd door de beveiliging verwijderd, kleine kans dat we die terug zienquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Komt 'r "chickie" nog overnachten in de BB 5 Mei?
Ze had er 3 he!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:46 schreef RVer het volgende:
[..]
die werd door de beveiliging verwijderd, kleine kans dat we die terug zien
Het mailverkeer verloopt doorgaans niet echt vlekkeloos daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:46 schreef danaqui het volgende:
Ik hoop dat de mail van PB snel door komt.
Welke mail?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:46 schreef danaqui het volgende:
Klopt< maar PB heeft een email gekregen van de redactie dat de maail doorgestuurd is naar de bewonersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het mailverkeer verloopt doorgaans niet echt vlekkeloos daar.
Welke mail????quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:46 schreef danaqui het volgende:
Dat ze graag het buitentoilet wilde kopen en of ze ook korting kreeg ivm de te verwachten schade gezien de plannen om m kapot te maken.quote:
Staat in vorige topic, Ze heeft gereageerd op de buiten wc en ze wilde korting ivm de actie van yoei, zoietsquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ze graag het buitentoilet wilde kopen en of ze ook korting kreeg ivm de te verwachten schade gezien de plannen om m kapot te maken.
Echt waar? Dat is superquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt< maar PB heeft een email gekregen van de redactie dat de maail doorgestuurd is naar de bewoners
Ben benieuwd, heb het niet gelezen en heb dit keer ook niet veel COSSEN terug gelezen,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Staat in vorige topic, Ze heeft gereageerd op de buiten wc en ze wilde korting ivm de actie van yoei, zoiets
Zei ze vd week ook al, dat ze het een kutding vond.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:52 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, Lau vindt die telefoon ingewikkeld... Goede reclame voor dat merk.. Dat was volgens mij niet de bedoeling toch van de sluikreclames die JdeM heeft geregeld...
Als ze de mail alsnog krijgen dan hoop ik dat ze gaan bellen. En dan te horen krijgen dat ze hem niet met witte binnenkant willenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ze graag het buitentoilet wilde kopen en of ze ook korting kreeg ivm de te verwachten schade gezien de plannen om m kapot te maken.
Dat ze liever roze wildequote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Als ze de mail alsnog krijgen dan hoop ik dat ze gaan bellen. En dan te horen krijgen dat ze hem niet met witte binnenkant willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |