quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zit heel dat rapalbum te luisteren
Goed om te horen.quote:
Het was ook maar een grapje. Al lijkt dat mij nou echt geen leuke opleiding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde. Op de academie voor bestuur recht & veiligheid.
Ik snap je verwarring maar 'beveiliging' en 'veiligheid' zijn twee hele verschillende dingen.
Ook zo'n appie happie opleiding. Waarom? Hbo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring maar 'beveiliging' en 'veiligheid' zijn twee hele verschillende dingen.
Sorry, ik kan niet multitasken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is in verhaalvorm, dat vind ik wel leuk
Nee sorry, zo bekend ben ik niet met oude rapmuziek. Vooral sinds die gerelateerde video's shit van youtube verneukt is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
Deadprez, heb je ook iets wat daar op lijkt maar zonder die sample shit? Enkel een drumstel dus?
En wat voor carriere moet ik me daarbij voorstellen? Puur uit nieuwsgierigheid evenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Piye is een van mijn favoriete usersquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee sorry, zo bekend ben ik niet met oude rapmuziek. Vooral sinds die gerelateerde video's shit van youtube verneukt is.Piye weet dat denk ik wel, maar die is er niet meer zo vaak.
Jammer, die shit had ik nog wel eens op staan terwijl ik door San Andreas heen broesde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee sorry, zo bekend ben ik niet met oude rapmuziek. Vooral sinds die gerelateerde video's shit van youtube verneukt is.Piye weet dat denk ik wel, maar die is er niet meer zo vaak.
Het is niet super.. ik doe echter wel de duale opleiding wat inhoudt dat je de eerste 2 jaar theorie hebt. Dus gewoon vakken en de laatste 2 jaar praktijk doet. Soort stage met minder vakken. 10 maanden per jaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Al lijkt dat mij nou echt geen leuke opleiding.
Doe niet zo denigrerend.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook zo'n appie happie opleiding. Waarom? Hbo.
Eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Piye is een van mijn favoriete users
Je bent 'veiligheidsdeskundige' of adviseur. Dus gewoon een ambtenaar die te veel geld kost.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En wat voor carriere moet ik me daarbij voorstellen? Puur uit nieuwsgierigheid even
Gewoon een veredelde BBL-opleiding dus. Ach ja, ik heb verder niet echt recht van spreken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is niet super.. ik doe echter wel de duale opleiding wat inhoudt dat je de eerste 2 jaar theorie hebt. Dus gewoon vakken en de laatste 2 jaar praktijk doet. Soort stage met minder vakken. 10 maanden per jaar.
Ik werk nu in een Dienst Justitiële inrichting . ( Prison) Vandaar dat ik met dat rechtsysteem zat te kutten. Ik spreek ook wel eens geboefte enzo.. best tof wel om daar te werken. kan er verder niet veel over zeggen.
Hbo is gewoon kapot gemaakt, dat kun je wel ontkennen, maar het hele onderwijssysteem is uitgekleed tot helemaal niks.quote:
nee want dat is 4 jaar lang 1 dag naar school en de rest werken met een stage. Ik loop geen stage maar ik ben een ''volwaardig werknemer'' met een leerproces.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een veredelde BBL-opleiding dus. Ach ja, ik heb verder niet echt recht van spreken.
Het Nederlandse onderwijs is inderdaad bizar slecht. Laatst ook een docent bij ons op school die seks had met een studente. Is bekend gemaakt > docent ontslagen > al zijn toetsen werden opnieuw nagekeken door andere docent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hbo is gewoon kapot gemaakt, dat kun je wel ontkennen, maar het hele onderwijssysteem is uitgekleed tot helemaal niks.
Daarmee wil ik niet jou laag waarderen, in tegenstelling, je bent een prima gozer, maar dat neemt niet weg dat ze met de introductie van dat competentie gericht leren echt een misstap hebben gemaakt.
Kijk je wel eens buch in de bajes? Ik kan dan wel janken eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
Het lijkt me echt helemaal niks, vooral dat werk in een gevangenis. Ik denk niet dat ik het zou kunnen hendelen om te zien hoe die mensen daar dag en nacht opgesloten zitten, ook al zijn het criminelen.
En dit is niet eens als troll bedoeld.
Met betrekking tot? Op landsniveau? In gevangenissen? Ik kan me er zo weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent 'veiligheidsdeskundige' of adviseur. Dus gewoon een ambtenaar die te veel geld kost.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk je wel eens buch in de bajes? Ik kan dan wel janken eigenlijk.
Je moest eens weten wat die gasten allemaal doen. Ze hebben woonkamers, een dagprogramma, xbox, sport, arbeidm koken, bidden, lezen etc. na 18:00 ergens gaan de deuren op slot voor de nacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
Het lijkt me echt helemaal niks, vooral dat werk in een gevangenis. Ik denk niet dat ik het zou kunnen hendelen om te zien hoe die mensen daar dag en nacht opgesloten zitten, ook al zijn het criminelen.
En dit is niet eens als troll bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |