SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Sterkte met dat middenveldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=dhgXVb2gnK627:ps3
klaar
Gustavo zou voor de balans wel beter zijn ja. Ik zou zelf voor Gundogan gaan. Mis je alsnog wat fysiek op je middenveld, maar verdedigend veel beter en aanvallend zeker net zo goed.quote:
andere middenveld is iniesta de bruyne en fellainiquote:
feli trapziequote:
Congratsquote:
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zal dit ooit nog geld waard worden
staan nu ook nog wel goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Contracten zijn altijd op hun duurst tijdens de zomer in de laatste anderhalve maand van FUT ofzo, dus als je geduld hebt wel ja
dacht dat hij nog wel duurder wasquote:
Iets hiermee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Ik ook maar agh niet verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staan nu ook nog wel goedmaar weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn. zijn zoveel mensen met accounts vol, dat was voorgaande jaren natuurlijk niet zo.
[..]
dacht dat hij nog wel duurder was![]()
Filipequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ker-Diego-Costa.html
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Freire het volgende:
Iemand die nog een leuk team heeft voor ongeveer 100k?
Minimaal 1 5* skiller en geen spelers uit dit team aub:
[ afbeelding ]
Al die Belgen weg volgend jaar..dan is mijn laatste restje sympathie voor het Chelsea van Mou ook echt wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |