Wat een klote-moeder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Laysa het volgende:
Die moeder zorgt even ervoor dat Ruud zegt dat ze een setje zijn
Dat zou een ramp zijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch leuk? Kunnen Ruud en zijn kind samenspelen met de lego.
En het kind kan helpen met de puist op de kut van Billy, want fijne handjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch leuk? Kunnen Ruud en zijn kind samenspelen met de lego.
ze wil gewoon goedkeuring om erbij te horenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy nodigt zichzelf even uit op een bbq bij de familie.
ik denk dat iedereen een ander beeld heeft over liefde..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Zus vindt Ruud lief voor Billy.
Kennen die lui wel liefde?
In héél speciaal onderwijs dan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:20 schreef Voxs het volgende:
Ruud: Ik vind haar heel leuk "ik ben een beetje verliefd op haar
Moeder: hoe noem je dat dan?
Ruud: een setje
Moeder: en wat heb je dan?
Ruud: een relatie ..
Kijk mama is net juf basisonderwijs.
Ze doet zo hard haar best. Dat het totaal niet indrukwekkend is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef formule het volgende:
Robin wil ruzie maken met Dennis Duidelijk te zien
En de puist op Ruud zijn anus open krabbelen, dat scheelt Marjet weer een hoop werkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het kind kan helpen met de puist op de kut van Billy, want fijne handjes.
Precies! Je moet gewoon de positieve kanten er van inzien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En het kind kan helpen met de puist op de kut van Billy, want fijne handjes.
Ze weet dat de meesten achter haar staan, erg gehaaild want minder focus op haarzelf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef formule het volgende:
Robin wil ruzie maken met Dennis Duidelijk te zien
quote:
ah foutje van mij kant. Speciaal onderwijs ja :-Dquote:
Is de Jostiband al aan het vergrijzen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk dat de familie Zwaan zo positief over Billy is. Nu wordt het tijd voor Ruud en Billy om samen een gezinnetje te starten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
"Je hoeft niet in te spreken na de piep"
Anita is toch de vrouw van aandachtsboer John?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:22 schreef Urb het volgende:
Lot en Isa lezen mail op foon. Isa `Anita wil de schoenen terug.....` (die Ruud gehad heeft bij 3Js)
Daar kan Billy niet op wachten. Ze is al 32 jaar en wil natuurlijk wel een lekker gekke jonge moeder worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de Jostiband al aan het vergrijzen dan?
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Anita is toch de vrouw van aandachtsboer John?
Ze belden iemand maar kregen de voicemail. Hoi dit is Ronald, je hoeft niet in te spreken na de piep. Ik moest er om lachen.quote:
Alsof ie een baby is, eigenlijk dus psies wat Dennis zei.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef b_engeltje het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat ruud een vorm van autisme heeft..
niet zo zeer adhd
dit bedoel ik niet negatief..
maar de manier hoe ik hier lees hoe zijn moeder met hem praat, laat zien dat ze weet dat ze op een bepaalde manier moet comuniseren om tot ruud door te dringen
Ik doelde op de spruiten van die twee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar kan Billy niet op wachten. Ze is al 32 jaar en wil natuurlijk wel een lekker gekke jonge moeder worden.
Stokbroodje kaas. Maar ze heeft geen kaas meer, dus wil ze er een 'kopen' van de markt voorraad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Billy gaat toch nog even een kwarktaart bakken?
verschil is dat dennis hem niet 25 jaar opgevoed heeft en oordeeld over een beeld daar..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsof ie een baby is, eigenlijk dus psies wat Dennis zei.![]()
Ook gaf Ma bij de koeien allerlei tips die toch veel overeens kwamen met wat Dennis roept.
Hai, ik ben Billy ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Carlaaaa het volgende:
Als ik de familie van Ruud zou zijn zou ik toch wel duidelijk maken dat ik kwam voor Ruud, en niet voor Ruud en Billy. Dat geblondeerde mormel loopt er als een hyper schreeuw konijn rond alsof ze wil laten zien hoe leuk ze wel niet is.
Ah vandaar, goede tekst!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze belden iemand maar kregen de voicemail. Hoi dit is Ronald, je hoeft niet in te spreken na de piep. Ik moest er om lachen.
Vanuit mijn eigen ervaring als begeleidster herken ik dat al langer...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef b_engeltje het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat ruud een vorm van autisme heeft..
niet zo zeer adhd
dit bedoel ik niet negatief..
maar de manier hoe ik hier lees hoe zijn moeder met hem praat, laat zien dat ze weet dat ze op een bepaalde manier moet comuniseren om tot ruud door te dringen
Ja die keutel zit behoorlijk dwars bij Robin.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Ebinas het volgende:
Ben even weggeweest, kom terug. En Robin heeft het er nog over.
Deze drol, blijkt wel heel moeilijk door te spoelen
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:15 schreef Tayu het volgende:
OMG Ik krijg ineens een spookbeeld voor ogen! Stel dat Ruud en Billy samenblijven na Utopia, dan ga ik haar geheid tegen komen (en vaak vrees ik).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |