Ja, heel fijn voor hem dat hij nu weer mensen met nog minder werkende hersencellen dan hij om zich heen heeft.quote:
Utopia Death matchquote:
ik word blij als anderen blij zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, heel fijn voor hem dat hij nu weer mensen met nog minder werkende hersencellen dan hij om zich heen heeft.
Maakt echt wel uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef Urb het volgende:
Dennis geeft Ruud een dikke knuffel, Ruud zegt zachtjes "maakt niet uit"
Verstandigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef rokkutsaains het volgende:
Nou, dat heb ik al gezien.
Dit overstijgt mijn maximale incasseringsvermogen.
Teveel idioten erbij in één keer.
Ik ga iets anders doen.
Je hebt ze 2 minuten gezien, dat is wel een hele snelle conclusie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, heel fijn voor hem dat hij nu weer mensen met nog minder werkende hersencellen dan hij om zich heen heeft.
Zelfde soort outfit, zelfde neus. Zelfde ogen zelfde haarlengte. Tweelingzus?quote:
Ik ben bevooroordeeldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt ze 2 minuten gezien, dat is wel een hele snelle conclusie.
Ik vind Ruud ook vaak dommig maar ik vind dit soort dingen toch heel leuk om te zien.
mooi blauw is niet lelijkquote:
Die mensen krijgen echt geen 5 minutenquote:
Op de een of andere manier ervoor zorgen dat Joey bij de genomineerden zit is de beste manier denk ik. Die is zo onzichtbaar dat ook redactie er geen problemen mee kan hebben als hij eruit gaat. Beetje 'stemadvies' aan de nieuwe en Ron en Dennis zijn veilig en Joey kan de poort uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dennis en Ron zullen snel stemafspraken moeten maken, anders staan ze genomineerd, ja.
De vraag is alleen: met wie? Isa wellicht en dan Laura? Die laatste is dom, die kun je alles op de mouw spelden.
Omaaa wordt geeeeeekk jonguuhhhquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die mensen krijgen echt geen 5 minutenecht ik trapte dat wijf in de hoek
Lots vadur had toch ook eten bijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht. Och wacht... het gaat om Ruud
Bij Ruud welquote:
nu al ?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:54 schreef Capaja het volgende:
/capaja denkt een gifje
Haaiiiiiiii ik ben Billy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |