Een veroordeelde crimineel willen lynchen omdat hij weer op vrije voeten is is niet simpelweg 'politiek incorrect'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, want als je niet politiek correct bent, ben je gelijk een laagschedelige.
Die heeft nog een magazijn of wat op de politie leeggeschoten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Deze kreeg wel levenslang voor een enkelvoudige moord.
http://www.panorama.nl/crimipedia/mohammed-b
Daarom vermeed ik die term ook expres. Ik zei 'één moord en verder niets'. Mohammed B is veroordeeld voor moord met terroristisch oogmerk (dat is sowieso al zeldzaam), meervoudige poging tot moord op politieagenten, bedreiging en nog meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Deze kreeg wel levenslang voor een enkelvoudige moord.
http://www.panorama.nl/crimipedia/mohammed-b
Zo wordt het door velen wel gezien, vandaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een veroordeelde crimineel willen lynchen omdat hij weer op vrije voeten is is niet simpelweg 'politiek incorrect'.
Ik kom zelden dergelijke geluiden tegen op de universiteit. Rara, hoe kan dat toch? Alleen proleten en tokkies zijn momenteel zo obsessief bezig met deze vrijlating.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, want als je niet politiek correct bent, ben je gelijk een laagschedelige.
Velen vinden ook het zwarte 'ras' minderwaardig. Dat maakt het niet waar en het tegendeel beweren niet 'politiek correct'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo wordt het door velen wel gezien, vandaar.
Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Logisch, die man verdient geen rust en veel pijn.
Ja want als je op een universiteit zit ben je gelijk 'rechtvaardig' en 'hoogbegaafd'.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kom zelden dergelijke geluiden tegen op de universiteit. Rara, hoe kan dat toch? Alleen proleten en tokkies zijn momenteel zo obsessief bezig met deze vrijlating.
Omdat hij Pim heeft vermoord en daarmee Nederland(behalve de Groenlinksers) een trauma heeft bezorgd.quote:
Typerend dat je niet vanuit een eigen redenatie kunt onderbouwen. Hard trappen richting mensen die het simpelweg niet eens zijn is de primaire reactie bij mensen die niet heel intelligent zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Omdat hij Pim heeft vermoord en daarmee Nederland(behalve de Groenlinksers) een trauma heeft bezorgd.
Voor de duidelijkheid, vind je dat elke moordenaar levenslang moet krijgen of hangt het af van het slachtoffer? Daarnaast is die Groenlinks-opmerking natuurlijk te triest voor woorden, maar dat weet je zelf ook bestquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Omdat hij Pim heeft vermoord en daarmee Nederland(behalve de Groenlinksers) een trauma heeft bezorgd.
Lang zo triest niet als de demonisering van Pim Fortuyn door links Nederland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, vind je dat elke moordenaar levenslang moet krijgen of hangt het af van het slachtoffer? Daarnaast is die Groenlinks-opmerking natuurlijk te triest voor woorden, maar dat weet je zelf ook best
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kom zelden dergelijke geluiden tegen op de universiteit. Rara, hoe kan dat toch? Alleen proleten en tokkies zijn momenteel zo obsessief bezig met deze vrijlating.
Yes, het standaardriedeltje. Voor de bingokaart.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lang zo triest niet als de demonisering van Pim Fortuyn door links Nederland.
Niet per se rechtvaardig of hoogbegaafd, maar over het algemeen wel intelligenter dan het gros van de mensen, die op sociale media de meest achterlijke bagger over tafel gooien. Lynchpartijen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Infection het volgende:
Ja want als je op een universiteit zit ben je gelijk 'rechtvaardig' en 'hoogbegaafd'.
Een trauma ook echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Ah, één van de bekende pvvmantra'squote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lang zo triest niet als de demonisering van Pim Fortuyn door links Nederland.
Er is geen vergelijkingsmateriaal in mijn ogen. De moord had een politiek karakter. De voorlaatste politieke moord was in 1672 op de gebroeders De Witt. En in die tijd was levenslang nog een milde straf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
Er heeft nog nooit iemand levenslang gekregen voor één moord en verder niets. Waarom verdient Van der G. dat wel in jouw ogen? Wat maakt dit zó uniek dat het erger is dan elke moord ooit gepleegd? Inclusief meervoudige moorden die met een tijdelijke straf werden afgedaan?
Jij was dat figuur dat hier geregeld op het forum schijtlollig met Keith Bakker's foto liep te pochen toch? En nu gepromoveerd tot moderator? Man, man, man. Het failliet van de moderatorschap.quote:
Ik word ook voor PVVer uitgemaakt terwijl ik never nooit niet daarop zou stemmen. En ja moordenaars mogen wat mij betreft levenslang krijgen en nog liever een spuitje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, vind je dat elke moordenaar levenslang moet krijgen of hangt het af van het slachtoffer? Daarnaast is die Groenlinks-opmerking natuurlijk te triest voor woorden, maar dat weet je zelf ook best
... Dus doe je het zelf ook? Dat is niet triest, maar gewoon argumentatie van een vijf-jarige.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik word ook voor PVVer uitgemaakt terwijl ik never nooit niet daarop zou stemmen. En ja moordenaars mogen wat mij betreft levenslang krijgen en nog liever een spuitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |