SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-05-2014 08:57:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nieuwe patta's besteldDutchySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TOTS Cahill dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
Thnx voor de CB's jongens,
heb zelf de 3 genoemde nu in Teams moet nog een 4e hebben.
chiellini is goed maar heb ik al gehad denk miss nog wat variatie.
Benatia kon ik echt helemaal niets mee. Denk dat het Luiz of Hummels gaat worden.
gaat om het plekje naast T.Silva (wat trouwens wel een vreselijke kut speler is om hybrids mee te maken)
hoopte eigenlijk namen tegen te komen die ik even vergeten was
Nog te duurquote:
IF Bonucci?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog te duur![]()
en heb nog een aantal spelers die ik in de hybrid wil die niet zo goed matchen met cahill![]()
Piszczek, T.Silva. Balo, el Shaa.
Pepe is (veel) beter dan Ramos.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
beste 4 CB's uit het spel jongens?
Kompany
Ramos
T.Silva
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silvaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
Denk dat het toch gewoon Luiz of hummels gaat worden omdat ik nou eenmaal linkjes moet maken met T.Silva.
trouwens ook met TIF Caulker gespeeld, dat is ook een beest hoorzo makkelijk als die ballen weg kopt
nee maar wel met Piszczekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Dit dacht ik ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want Hummels heeft een sterke link met Silva
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar wel met Piszczekga wel even Wefutten voor je
dit staat nog open![]()
[ afbeelding ]
kwam zelf hier op uitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met Brazilianen zou oplossen. GK: Courtois LB: Marcelo RCM: Diego (Wolfsburg) RCB IF Miranda, CAM SIF Kaka, LCM Hernanes.
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Kun je niet iets met TOTS Motta op de plek van Hernanes doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam zelf hier op uit
[ afbeelding ]
marcelo haalt de chem niet bij jouanders was het een mooie oplossing
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is Ramires wel een betere optie ja. Als ik moet kiezen tussen Courtois en Cech, zou ik altijd Courtois nemen
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cech - Luiz was echt een bedroevend slechte combinatie voor mij
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
cech is een beest, dan zou het aan Luiz moeten liggen.
merk ook dat het wel af hangt welke andere CB er naast staat. als ik IF bonucci naast Caulker zet is het drama, naast chiellini of kompany geen probleem
chiellini marchisio staan al in een ander teamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of: Sirigu op doel, Chiellini/IF Bonucci CB en Marchisio als RCM.
77 pace is niet traag. Of het snel genoeg is, dat is een ander verhaal. Ik gebruik Zabaleta (74 pace) in een team, bevalt prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chiellini marchisio staan al in een ander team![]()
ga gewoon luiz en ramires de kans geven, tot ik me erger aan die trage maxwell dan ga ik switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |