Topredenquote:
Wij hadden in de nadagen van BB1 behoefte aan een Rehab, genaamd Club 37..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je nog steeds 37 of bestaat deze nicksel al 20 jaar lang
Tante Beppiequote:
Trusten Parlay, ik ga ff tukken!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tante BeppieZegt me niks zo snel
![]()
Maar deze "bitch" gaat maar eens slapen![]()
Alicia Silverstonequote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tante BeppieZegt me niks zo snel
![]()
Maar deze "bitch" gaat maar eens slapen![]()
Ik ging gister ff liggen...werd 0:00 uur wakker...dus ja....quote:
Die moet toch straks last van zijn rug krijgenquote:
Mooi, als we het toch over treinen hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:55 schreef Joezi het volgende:
Er gaat een treintje naar dromenland achter het stuur zit een olifant
Ga maar lekker slapen dan mag je zomaar mee
Tsjoeke tsjoeke chocolade naar de limonadezee
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi, als we het toch over treinen hebben
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:01 schreef Joezi het volgende:
Ik ga effe op mijn NASA 20 cm traagschuim liggenToedeledoki!
laterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:01 schreef Joezi het volgende:
Ik ga effe op mijn NASA 20 cm traagschuim liggenToedeledoki!
Ik heb dan altijd de neiging om met een zakdoekje het kwijl van het kleutersmoeltje te vegen.quote:
Ik kan zuchten zonder consumptie!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de neiging om met een zakdoekje het kwijl van het kleutersmoeltje te vegen.
Maar jouw kleutertjes niet, juffie.quote:
Nee hoor, Deisyy schrijft het goed.quote:
Juffie heeft volgens mij al weekend sinds woensdagquote:
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Juffie heeft volgens mij al weekend sinds woensdag
met botersausjequote:
Of ik bekijk jouw kwartje met andere ogen. Kan ook zomaar.quote:
Klopt en ik werk met iets oudere kinderen maar het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juffie heeft volgens mij al weekend sinds woensdag
Ik begreep je al hoor. Wil je een plakplaatje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik bekijk jouw kwartje met andere ogen. Kan ook zomaar.
Doe je moppen tappen en zo ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ik werk met iets oudere kinderen maar het gaat om het idee.
Ze mogen me trouwens geen juf noemen van mij. Juffen zijn er om dingen te leren en ik ben er voor de lol.
Ze noemen jou bij de voornaam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt en ik werk met iets oudere kinderen maar het gaat om het idee.
Ze mogen me trouwens geen juf noemen van mij. Juffen zijn er om dingen te leren en ik ben er voor de lol.
Yep. En ik hun ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze noemen jou bij de voornaam?
Op het kdv waar mijn dochter zat zeiden de kinders altijd juf (voornaam), maar dat is al tig jaar geleden
Oh slawine en aardblij ken ik nog niet, vertel die eens nu ik de clou helaas al weet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zijn nu helemaal in to de slawine, boemkool en aardblij moppen.
Zelfs als je de clou al weet is het hi-la-risch!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
Het is groen en rolt van een berg.
Het is rood en lacht.
Trein.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik nog een leuke die jij aan je kinders kan vertellen:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood....
een trein! ooooooh die is wel hard!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb ik nog een leuke die jij aan je kinders kan vertellen:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood....
Nou je het zegtquote:
Inderdaad, die gele dingen kan je maar beter niet in je oog krijgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een trein komt altijd wel hard, die dingen zijn best zwaar
Kaarten actiequote:
Ik kijk niet veel streams, sorryquote:
Uit je aspergekast of heb jij Poolse aspergestekers in je boomgaard?quote:
Uit de kast, maar waarschijnlijk gestoken door Polen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit je aspergekast of heb jij Poolse aspergestekers in je boomgaard?
Ik at ze dit seizoen voor het eerst en heb met mezelf afgesproken dat ik ze volgende week weer eet
Slavenarbeidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Uit de kast, maar waarschijnlijk gestoken door Polen.
Het inieminisupermarktje hier heeft sinds deze week zelfs een Pools schapje.
En ik had een kilo, dus morgen nog een keer.![]()
[..]quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zure druiven in jouw geval, doe ik er wel wat zoetigs bij, hebben we toch een fruitmandje!
Miek is van oude garde hebben we gister ontdektquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hoi Miek met een altijd vriendelijk pittig kort kapsel
Ja Beppie. Zegt genoegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Miek is van oude garde hebben we gister ontdekt
Ik betaalde twee weken terug nog negen euro. Wel AA-klasse.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
Ik heb ze al twee keer gegeten, maar nu 3 euro per kilo
Dat zou ik nooit doen, 5 euro vond ik al te veel, 4 euro kon ik het niet laten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik betaalde twee weken terug nog negen euro. Wel AA-klasse.
Schorseneren zijn prima in de winter, wel kut schoonmaken. Ame lui's aspergesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
De groene asperges zijn eigenlijk veeeeeel gezonder en hebben meer smaak.
Oh, dat is wel slim.quote:
Je moederquote:
Gelukkig duurt het seizoen maar kort.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
Dat zou ik nooit doen, 5 euro vond ik al te veel, 4 euro kon ik het niet laten.
Ja ik ben er soms ook zat van, te veelquote:
Vorig jaar at ik elke week een kilo weg, op een gegeven moment had ik het toen wel gehad. Dus nu doe ik elke twee weken een kilootjequote:
Net zo duur als de duurste klasse hier op de markt. Ik kan het er wel aan uitgeven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zag ze voor 4.50 bij de supermarkt, voor 500 gram. Dat vond ik echt te duur. Zo lekker vind ik ze dan ook weer niet.
Ik heb wel een speciale asperge pan ervoor. Super ding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar at ik elke week een kilo weg, op een gegeven moment had ik het toen wel gehad. Dus nu doe ik elke twee weken een kilootje.
Mijn eerste BBQ moet nog komen. De SC BBQ komt er ook aan, kom jij dan ook ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is wel slim.
Misschien mijn moeder maar eens lief aankijken.
Heb vanavond wel lekker de BBQ aangehad.Al was het nog een beetje koud.
Waar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn eerste BBQ moet nog komen. De SC BBQ komt er ook aan, kom jij dan ook ?
lol de organisatie loopt nog een beetje stroef. Maar ik hoor nu dat jij een BBQ hebt en een tuin dus? BIJ JOU?!quote:
Mams vond het geen goed planquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de organisatie loopt nog een beetje stroef. Maar ik hoor nu dat jij een BBQ hebt en een tuin dus? BIJ JOU?!
Nee goddank nietquote:
lol echt? Hier moet er ook sowieso security bij, er zijn veel extremistische kampen hier die elkaars bloed wel kunnen drinkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
De vorige keer dat er FOK!kers bij mij kwamen BBQ'en stonden mijn buren te klagen en de politie voor de deur.
Ja, maar dat waren dan ook wel 30 FOK!kers uit ONZ en omstreken. Op weekendverlof uit de inrichting denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol echt? Hier moet er ook sowieso security bij, er zijn veel extremistische kampen hier die elkaars bloed wel kunnen drinken
Aspergers!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren dan ook wel 30 FOK!kers uit ONZ en omstreken. Op weekendverlof uit de inrichting denk ik.
Uiteindelijk vallen FOK!kers wel mee hoor, ook degene met een grote bek. We zijn diep van binnen allemaal autisten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hoi Miek met een altijd vriendelijk pittig kort kapsel
En voor weinig bij de Lidl!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
De groene asperges zijn eigenlijk veeeeeel gezonder en hebben meer smaak.
Gister nog geen 2 euro voor betaald, de witte zijn wel duurder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is weinig? Ik was er ook nog ruim 4 euro voor kwijt een paar weken terug.
Oh, dat is wel goedkoop!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gister nog geen 2 euro voor betaald, de witte zijn wel duurder.
SC VERVUILER!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Persefoneia het volgende:
O lol ben in de SC belandt. Zal ff alles verplaatsen
Best raar eigenlijk , de groene hebben toch meer groeitijd nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gister nog geen 2 euro voor betaald, de witte zijn wel duurder.
Mijn oprechte excuses. Was idd beetje knullig.quote:
Nee, is een variant :quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk , de groene hebben toch meer groeitijd nodig
http://www.hoedoe.nl/eten(...)k-ik-groene-aspergesquote:behalve krachtiger en kruidiger van smaak, ook rijker aan vitamines dan de witte exemplaren
Oh okay, ik dacht als je ze door laat groeien tot boven de grond dat ze dan allemaal groen werden.quote:
Dat is mij ook een paar keer gebeurd en dat hoop ik nooit meer te doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Was idd beetje knullig.![]()
Ik stuur ook regelmatig appjes naar verkeerde mensenda's ook zoiets.
Myr was vroeger ONZ mod. En ik mocht altijd bagger openen van haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aspergers!Ze proberen mij hier ook naar ONZ te verbannen
Ik ben niet zo van de baggerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Myr was vroeger ONZ mod. En ik mocht altijd bagger openen van haar.
Jouw nachtelijke bagger was een verademing tussen de rest.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Myr was vroeger ONZ mod. En ik mocht altijd bagger openen van haar.
Waarom ben je geen mod meer, heb je modmot gehad?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw nachtelijke bagger was een verademing tussen de rest.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef Lenoire het volgende:
Ik heb een keer een asperge in mn kut gestopt, hij werd helemaal naar binnen gezogen. Nooit meer terug gezien.
Lekkere binnenkomerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef Lenoire het volgende:
Ik heb een keer een asperge in mn kut gestopt, hij werd helemaal naar binnen gezogen. Nooit meer terug gezien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:43 schreef Lenoire het volgende:
Ik ook, ding kwam er zeiknat uit. Heb 3 weken asperge urine gepist en stonk 1 week uit mn bek naar die rakkersquote:
Jij bent echt te erg!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:31 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ook, ding kwam er zeiknat uit. Heb 3 weken asperge urine gepist en stonk 1 week uit mn bek naar die rakkers
Nee, Chineesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:35 schreef Speedball het volgende:
[..]
Tayu is dat niet een Surinaamse naam?
Soort van leegwater type alleen dan omgedraaidquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, Chinees![]()
Er was eens een Chinese hoge piefert, die aan watermanagement deed. Hij verbond diverse rivieren dmv kanalen met elkaar en bestreed op die manier de droogte in grote gebieden van China. Die hoge Chinese piefert, heette Tayu.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Soort van leegwater type alleen dan omgedraaid
Is volgens mij zelfs Leeghwater met een h, lang geleden met geschiedenis gehadquote:
Toepasselijke naam had hij ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs Leeghwater met een h, lang geleden met geschiedenis gehad
Ik wil die ja knikkende smily doen maar ik ben m kwijtquote:
Ipad bug ofzeauquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wil die ja knikkende smily doen maar ik ben m kwijt
Die kun je vinden in je reactieschermpje onderaan. Net als alle andere.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
: Y (Zonder spatie )quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik klik op de smiley'squote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Doen jullie altijd op die smileys klikken? Ik typ eigenlijk altijd de code, die weet ik wel van degene die ik veel gebruik.
Een x aantal jaar geleden deed ik dat niet... na uitstapjes op andere fora en android apps met andere shortcodes ben ik het een beetje kwijt en klik veelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Doen jullie altijd op die smileys klikken? Ik typ eigenlijk altijd de code, die weet ik wel van degene die ik veel gebruik.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik klik op de smiley'sIk ga al die codes niet onthouden hoor, daarmee kom ik niet verder dan
,
en
Die gebruik ik hier ook nooit, omdat je dan die rooie kop krijgtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Die rode weet ik niet, die gebruik ik dus nooit.
Ik ken er vrij veel. Of in ieder geval genoeg om me uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Een x aantal jaar geleden deed ik dat niet... na uitstapjes op andere fora en android apps met andere shortcodes ben ik het een beetje kwijt en klik veel
: P is makkelijk te onthouden... de code ziet er het zelfde uit als de smiley... waarom ik : @ kan onthouden weet ik niet.... die is elders vaak ook :$quote:
lol zit er wel een bodem in je popcornkom?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Past precies![]()
Ik had ineens trek door al dat bier
nummertje 6 7 8 9 10 11 en 14 ken ik niet uit mijn hoofd van dat rijtjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken er vrij veel. Of in ieder geval genoeg om me uit te drukken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu vergeet ik er vast een paar.
Die bodemloze put zit iets hogerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zit er wel een bodem in je popcornkom?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
nummertje 6 7 8 9 10 11 en 14 ken ik niet uit mijn hoofd van dat rijtje
Dat is zon "o ja" smiley... die weet ik telkens weer ff en dan ben ik hem weer kwijtquote:
Dat is gewoon knap om dat zo in een kom te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Past precies![]()
Ik had ineens trek door al dat bier
: oquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat is zon "o ja" smiley... die weet ik telkens weer ff en dan ben ik hem weer kwijt
heel misschien heb ik ook al wat zo opgegeten..... hetgeen er wellicht niet helemaal meer in pastequote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is gewoon knap om dat zo in een kom te krijgen.
Whiiiih! Ik wil foto's!quote:
weet ik nooit of het een grote of kleine O is... doe ik metquote:
Flopcorn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
heel misschien heb ik ook al wat zo opgegeten..... hetgeen er wellicht niet helemaal meer in paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
Herkenbaar, Dat blijft altijd een gok. Ik weet de zwaaismiley ook trouwens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
weet ik nooit of het een grote of kleine O is... doe ik metook nog wel eens fout
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flopcorn.Ruud vertelde jouw Slawine mop nog vandaag aan de huiskamer gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flopcorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Natuurlijk ga ik weer veel foto's maken, en na onze terugkomst gaan we zelfs een hele Nepalese avond houden (met Dal-bhat in ons eetcafé, gastsprekers, film en live muziek) in ons eigen utopia.quote:
ah ja natuurlijk de :wavequote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar, Dat blijft altijd een gok. Ik weet de zwaaismiley ook trouwens.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruud vertelde jouw Slawine mop nog vandaag aan de huiskamer gasten
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:20 schreef Inodder het volgende:
[..]Het is wit en het rolt van een berg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de flopcorn van Inodder.![]()
Oja... die mopjesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wit en het rolt van een berg.
de flopcorn van Inodder.
quote:
Zorg dan ook gewoon dat je niet gebaned wordquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik had je DM gelezen over series maar kreeg vorige week een ban van een week dus kon er niet op reageren.
Ja wist ik dat. Gebeurde in POL. Ze houden daar niet zo van mensen met een rechtse mening.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zorg dan ook gewoon dat je niet gebaned word
Ik wil echt nog een keer naar zo een spelletjes ding. Alleen einde van de maand is voor mij financieel niet zo handig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik weer veel foto's maken, en na onze terugkomst gaan we zelfs een hele Nepalese avond houden (met Dal-bhat in ons eetcafé, gastsprekers, film en live muziek) in ons eigen utopia.
Ah, vandaar je nicknamequote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja wist ik dat. Gebeurde in POL. Ze houden daar niet zo van mensen met een rechtse mening.
Gaan we vanaf juli weer doen! Zou leuk zijn, als je een keer komt!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil echt nog een keer naar zo een spelletjes ding. Alleen einde van de maand is voor mij financieel niet zo handig.
Hier ook niet! Maar laten we het daarom vooral niet over politiek hebben!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja wist ik dat. Gebeurde in POL. Ze houden daar niet zo van mensen met een rechtse mening.
Je doet leuk mee de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier ook niet! Maar laten we het daarom vooral niet over politiek hebben!
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier ook niet! Maar laten we het daarom vooral niet over politiek hebben!
Het was best wel irritant. Mijn post in POL zijn weldoordacht en uitgebreid en dan word ik geband wegens trollen. "Toevallig" werd tegelijkertijd met mij ook een andere rechtse poster geband. Nou dan weet ik het wel.quote:
Altijd al hoor, maar je begint het nu pas goed in te zienquote:
Je hebt al 10 post geen gifje, youtube of plaatje gepost, dat was wel eens anders.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Altijd al hoor, maar je begint het nu pas goed in te zienEn je gaat toch een beetje om elkaar geven he
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Altijd al hoor, maar je begint het nu pas goed in te zienEn je gaat toch een beetje om elkaar geven he
Begin er nou niet over DOOS!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt al 10 post geen gifje, youtube of plaatje gepost, dat was wel eens anders.
Soms is de stemming daar gewoon naarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt al 10 post geen gifje, youtube of plaatje gepost, dat was wel eens anders.
Sorry voor het inkoppertje, ik kan dat nooit laten liggen en ik heb je posts daar nooit gelezen. Ik hoop dat je je niet geschoffeerd voelt door mijn opmerking, zo was het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was best wel irritant. Mijn post in POL zijn weldoordacht en uitgebreid en dan word ik geband wegens trollen. "Toevallig" werd tegelijkertijd met mij ook een andere rechtse poster geband. Nou dan weet ik het wel.
Uitlokken is strafbaar, toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Begin er nou niet over DOOS!![]()
Nu komt hij ongetwijfeld binnen afzienbare tijd
Het, positief gedrag belonen, heb je onder de knie. Nu nog het, geen aandacht geven aan negatief gedrag![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Sorry voor het inkoppertje, ik kan dat nooit laten liggen en ik heb je posts daar nooit gelezen. Ik hoop dat je je niet geschoffeerd voelt door mijn opmerking, zo was het niet bedoeld.
Vraag jij ff een ban voor liesje aan bij Yv?quote:
Ik ben geen klikspaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vraag jij ff een ban voor liesje aan bij Yv?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik laatst het idee kreeg dat ik hem maar stom vond
Dat gifjesgedoe is meer dan stom. Overdaad schaadt, maar het hele gedoe eromheen schaadt ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde het niet als uitlokking maar eigenlijk gewoon als compliment. Omdat ik laatst het idee kreeg dat ik hem maar stom vond ofzo, dat vind ik niet. Ik vind de gifjesstrijd stom.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar misschien ga ik er te serieus op in.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
?
Oh er mist een stukje zin denk ik.
De gifjesstrijd is stom! Slechte beslissing van de Modsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde het niet als uitlokking maar eigenlijk gewoon als compliment. Omdat ik laatst het idee kreeg dat ik hem maar stom vond ofzo, dat vind ik niet. Ik vind de gifjesstrijd stom.
Joezi is TOPquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joezi for President.Hij heeft die One Love Spirit.
![]()
Gewoon op de barricades en heel veel offtopic plaatjes posten, gewoon omdat het kan en de moderatie kut is. Tot we dat ook zat zijn, en we dat soort plaatjes verbeden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De gifjesstrijd is stom! Slechte beslissing van de Mods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Braindead2000 op 03-05-2014 03:15:14 ]
Dat zou echt wel onder een spoilertje mogen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Kennen jullie de film Braindead. Ik weet nog wel dat ik pijn in mijn buik kreeg van het lachen om die baby.
[ afbeelding ]
Ja je krijgt er wel koppijn van als je er te lang naar kijkt. Hoe doe je dat, een spoiler?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou echt wel onder een spoilertje mogen.
De moderatie is prima! En een gifje hier en daar zou ook nooit een probleem zijn geworden bij jullie moderatie. Maar overdaad schaadt. En vandaar. Ik vind echter wel dat de hele discussie daaromheen ook uit zijn voegen is gebarsten, en ook dat schaadt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon op de barricades en heel veel offtopic plaatjes posten, gewoon omdat het kan en de moderatie kut is. Tot we dat ook zat zijn, en we dat soort plaatjes verbeden.
Dus ga vooral je gang!
Sarcasme he?
Een gifjes discussie?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we een leuke discussie voeren?![]()
![]()
Peter Jackson, later bekend van LOTR maakte deze shitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Kennen jullie de film Braindead. Ik weet nog wel dat ik pijn in mijn buik kreeg van het lachen om die baby.
[ afbeelding ]
Boven het tekstvak en onder de smileys, staat een zwart balkje. Selecteer je tekst en klik daarop.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja je krijgt er wel koppijn van als je er te lang naar kijkt. Hoe doe je dat, een spoiler?
Tja... Yvon had er niet voor niets een streep onder gezet....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:11 schreef Tayu het volgende:
[..]
De moderatie is prima! En een gifje hier en daar zou ook nooit een probleem zijn geworden bij jullie moderatie. Maar overdaad schaadt. En vandaar. Ik vind echter wel dat de hele discussie daaromheen ook uit zijn voegen is gebarsten, en ook dat schaadt.
Het heeft in ieder geval al meerdere malen mijn nachtrust geschaad,quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:11 schreef Tayu het volgende:
[..]
De moderatie is prima! En een gifje hier en daar zou ook nooit een probleem zijn geworden bij jullie moderatie. Maar overdaad schaadt. En vandaar. Ik vind echter wel dat de hele discussie daaromheen ook uit zijn voegen is gebarsten, en ook dat schaadt.
Ik heb nog nooit een offtopic plaatje/gifje geplaatst. Het is als het verbieden van een voetbalwedstrijd omdat er een stelletje hooligans zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon op de barricades en heel veel offtopic plaatjes posten, gewoon omdat het kan en de moderatie kut is. Tot we dat ook zat zijn, en we dat soort plaatjes verbeden.
Dus ga vooral je gang!
Sarcasme he?
Dat is toch te idioot voor woorden?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval al meerdere malen mijn nachtrust geschaad,
Sommige hebben de eerste strijd een beetje gemist volgens mij..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja... Yvon had er niet voor niets een streep onder gezet....
Maar vooral toch doorgaan met zijn alleen...
Ik vroeg of iemand zin had om een discussie te voeren, je weet wel, een diepgaand gesprek. Op wat voor manier maakt mij niet uit.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Boven het tekstvak en onder de smileys, staat een zwart balkje. Selecteer je tekst en klik daarop.
Denk niet dat dat Yvonne heel veel uit gaat maken...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sommige hebben de eerste strijd een beetje gemist volgens mij..
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel met "wat is je doel?". of je een oplossing of een compromis wil, of je in blind verzet wil storten. Alles kan. Maar de mogelijkheden zijn wel afhankelijk van het doel wat je uiteindelijk zou willen bereiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vroeg of iemand zin had om een discussie te voeren, je weet wel, een diepgaand gesprek. Op wat voor manier maakt mij niet uit.
Jouw stokstaartjes gifje (de enige gif in 301 postings!) was vd week wel verwijderd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een offtopic plaatje/gifje geplaatst. Het is als het verbieden van een voetbalwedstrijd omdat er een stelletje hooligans zijn.
nah het het is meer zo dat er al veel eerder een flinke gifgate is geweest die jij niet echt hebt meegekregen volgens mij.. En toen ontdekte je ook de gifjesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een offtopic plaatje/gifje geplaatst. Het is als het verbieden van een voetbalwedstrijd omdat er een stelletje hooligans zijn.
Inderdaad! omdat het niet mag! Maar ze waren nooit offtopicquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Jouw stokstaartjes gifje (de enige gif in 301 postings!) was vd week wel verwijderd.
Yv is best een beetje hydra volgens mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Denk niet dat dat Yvonne heel veel uit gaat maken...![]()
Wees gewaarschuwd...![]()
Ik heb geen doel. Iedereen lijkt een doel te hebben, ik niet. Ik wil lekker posten en gezellig met jullie converseren. Als iemand het niet met mij eens is mag dat gezegd worden, en dan kijk ik of ik er iets aan kan doen. In het grote verhaal heb ik geen inbreng, want ik zie het nut er niet van in om het verder te bespreken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel met "wat is je doel?". of je een oplossing of een compromis wil, of je in blind verzet wil storten. Alles kan. Maar de mogelijkheden zijn wel afhankelijk van het doel wat je uiteindelijk zou willen bereiken.
Jij ging er ook over door. Begin dan over iets anders.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:19 schreef Inodder het volgende:
KUNNEN WE DIT HELE ONDERWERP NU GEWOON LATEN RUSTEN?
THNX
BIER!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij ging er ook over door. Begin dan over iets anders.
Je hebt dus wel een doel!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb geen doel. Iedereen lijkt een doel te hebben, ik niet. Ik wil lekker posten en gezellig met jullie converseren. Als iemand het niet met mij eens is mag dat gezegd worden, en dan kijk ik of ik er iets aan kan doen. In het grote verhaal heb ik geen inbreng, want ik zie het nut er niet van in om het verder te bespreken.
NEE! Want het is een onjuiste regel!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:19 schreef Inodder het volgende:
KUNNEN WE DIT HELE ONDERWERP NU GEWOON LATEN RUSTEN?
THNX
Ik heb in elk geval vreselijk gelachen om die ene ompleurde!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Inderdaad! omdat het niet mag! Maar ze waren nooit offtopic
Ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat niet allemaal meegekregen hebt, maar ik heb meerdere compromissen aangedragen. Echter is er weinig tot geen flexibiliteit of ruimte tot praten, waardoor ik verder geen interesse heb in iedereen blij maken. Ik ben van mezelf al blij, dus als de rest dat ook doet komt het vast wel goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je hebt dus wel een doel!![]()
En in het kader van jouw doel, om dat te kunnen behouden, zou je dus geneigd moeten zijn tot een compromis. Dan is iedereen blij.
Ik heb ongetwijfeld veel gemist, maar ook redelijk veel wel meegekregen in het hele gedoe. Ik heb me nooit aan al die gifjes gestoord, ik scroll er gewoon overheen. En soms zijn die gifjes ook erg grappig en hoewel niet helemaal ontopic toch goed geplaatst. Ik heb zelf ook nogal de neiging om offtopic te gaan als de streams dodelijk saai zijn en ik toch wil communiceren gewoon omdat dat leuk en gezellig is op dat moment. Ik doe dat in tekst, jij en anderen doen dat met gifjes. Wat dat betreft, voel ik me net zo "schuldig".quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat niet allemaal meegekregen hebt, maar ik heb meerdere compromissen aangedragen. Echter is er weinig tot geen flexibiliteit of ruimte tot praten, waardoor ik verder geen interesse heb in iedereen blij maken. Ik ben van mezelf al blij, dus als de rest dat ook doet komt het vast wel goed.
Rio aan de Rijn hequote:
Ik moet nog zoveel doen de komende dagen, en heb ondertussen ook nog veel verplichtingen. Maar maar ritme is volkomen vernaggeld. Ik ben een nachtmens, zelfs als ik dat niet hoef te zijn. Maar ik duik toch zo ook echt mijn bedje inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he? Waarom zijn de nachten zo kort en de dagen zo lang
Daarom vind ik ook dat je als Mod een inschatting moet maken wat wel en wat niet op dat moment kan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ongetwijfeld veel gemist, maar ook redelijk veel wel meegekregen in het hele gedoe. Ik heb me nooit aan al die gifjes gestoord, ik scroll er gewoon overheen. En soms zijn die gifjes ook erg grappig en hoewel niet helemaal ontopic toch goed geplaatst. Ik heb zelf ook nogal de neiging om offtopic te gaan als de streams dodelijk saai zijn en ik toch wil communiceren gewoon omdat dat leuk en gezellig is op dat moment. Ik doe dat in tekst, jij en anderen doen dat met gifjes. Wat dat betreft, voel ik me net zo "schuldig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |