quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
nog even een klassieker!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je nog, die goeie ouwe tijd ..![]()
[ afbeelding ]
Vandaag had mijn kleinzoon een poepluier, maar toevallig had ik nog én een telegraaf, mét ajax plaatje liggen. Dus die luier kreeg het plekje dat ie verdiende.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Manu, linksbuiten van Cambuur, volgend jaar weer Feyenoord.
Wij vinden jou ook leuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis ManU opeens.
Jullie zijn ook leuk.
Gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker zo'n vieze Rotterdammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Vandaag had mijn kleinzoon een poepluier, maar toevallig had ik nog én een telegraaf, mét ajax plaatje liggen. Dus die luier kreeg het plekje dat ie verdiende.
Eindhovenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vieze Rotterdammer.![]()
ooh sadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
Manu is fokker die overleden is en altijd in RLS kwam
Ik kan zelden glimlachen om Maassen, vind het echt een eikel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Boeren! Boeren! Boeren! Theo Maassen vind ik wel leuk. Jij ook?
Okay, Teeuwen dan. Ik vond zijn stukje over Beatrix leuk. En bij de Meiden van Halal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik kan zelden glimlachen om Maassen, vind het echt een eikel.
Maar Teuwen vind ik geweldig!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |