Echt niet, eerder dat je midden in de nacht na wat alcoholische drankjes last kan hebben van melancholieke en emotionele buien, maar daarna ook gewoon heel snel goed en lekker moet gaan slapen. Niets geks aan, zeker geen hit and run. Gewoon menselijk.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, zij is mod, zij moet dit dan ook af maken ..
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt, in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Echt niet, eerder dat ik je midden in de nacht na wat alcoholische drankjes last kan hebben van melancholieke en emotionele buien, maar daarna ook gewoon heel snel goed en lekker moet gaan slapen. Niets geks aan, zeker geen hit and run. Gewoon menselijk.
Ik vind liesje lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
We zijn toch allemaal een beetje van liesje gaan houden
Liesje is okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ik heb geen notities meer gehad van Liesje dus hou ik ook wel van haar ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Nou moe, nee! Dat is iets heel anders!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaat
Ja, we gaan de internetpolitie bellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als dat je snachts wat drankjes drinkt, in de auto stapt, iemand aanrijdt en er van door gaat
Okquote:
En bedanktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
Wisten jullie dat onze lies in de next pop talent is geweest?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
Is dat echt onze Lies ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
quote:
Dat is een andere Lies!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
lol ja best cutequote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is een andere Lies!
Maar ook wel een leuke lies, al zingt ze zo vals als een kraai
Liesje!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ik zat net nog even Al Murray te kijken. Dit is niet zijn beste maar wel toepasselijk voor jou.quote:
Glennis zag er ook heel charmant uit ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is een andere Lies!
Maar ook wel een leuke lies, al zingt ze zo vals als een kraai
Ik verenig en ben het bewijs van god.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat net nog even Al Murray te kijken. Dit is niet zijn beste maar wel toepasselijk voor jou.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Glennis zag er ook heel charmant uit ..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |