10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook
had al vlinders in mijn buik
liefde op het eerste gezicht![]()
het mog niet zo zijn
je moet niet met de dode fuckequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ze een ouija bord in die oude loods gooien.
Zou toch voor wat leuke actie zorgen.
Ik hoor Vanessa al in mijn hoofd ...
Spoken wel, en ze heten doorgaans Billy ....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
10 van de 15 weten niet wat een Ouija bord is.
En geesten bestaan niet
kan gewoon niet, hij was een schatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
16 mei pas weer nieuwe bewoners, maar beter dan Derek verwacht ik niet zo snel
Dezen nog beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij dit nr moet ik aan hem denken:
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdmquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond die wytze met zijn bordjes zo eng ..
Dat was het nummer ja!quote:
Miljonair!quote:
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
en robin dan? die kan stikken in der tieten. das pas eng. wel goede streams voor jdm
je bent duidelijk een manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind Robin niet echt eng, alleen niet haar tetters zijn nep, zij zelf ook.
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
en was die het ook echt of was het bedacht door de regie?
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
Yep, en had altijd leuke gesprekken met Karim.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was hij echt. Hele leuke vent, deed niet mee aan spelletjes van de regie.
De naam Cynthia zegt me niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn favoriet eerst Cynthia was, maar die lag er na 3 weken of zo al uit ..
Was dat donkere meisje, werd best naar behandeld door aantal andere dames daar door de haar/extensions die uitviel, ofzowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |