Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeeey URB!! Welkom in de SC! En welkom in ons kamp! is toch TOP!
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toequote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik vergeet deze altijd te openen, en cos leid zo af .
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
De SC is best hip aan het worden, wel veel strijd af en toe
ik ben maar mee gaan doen want ik ben een hipster breezer tienertje stiekem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nee wel matties bij VBLquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je ONZ nog niet veroverd met je ...
Oh, wat is buitenspel?quote:
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt best wel mee, net als in Utopio ook hier pais en vree.
aw dat moet ik hebben gemistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ooh dat zou Andrea toch nog gaan doen voor Kwakkie en Joey?
Daar begin ik maar niet aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat zou Derek nu aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
en zit ze water uit een bootje te scheppen![]()
het was een stille held.
Team BAASquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent Gerard. Zit geen kwaad in.
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet COS zooi neerzetten.
Maar voor deze keer vergeven we je ..![]()
Hoe zou het met Gerard zijn?quote:
Ik wilde m er zo graag in hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
derek![]()
![]()
![]()
derek is bij rutger
samen cider zuipen
Hoezo over 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en over 2 weken zeker bam 3 stemmen, bekstekkert!
Bij dit nr moet ik aan hem denken:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop TOP, en met Fenneke ook. Die postte hier toen ook nu en dan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |