Hier word ik altijd vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer hartverwarmende verhalen zoeken. Hier deel 3!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles met Bacon erbij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.quote:
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Zal wel een blowfish zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhouden
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
ik vraag me af hoe ze dat mini stukje hebben gevonden dat eetbaar is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.
Als dat verkeerd klaar gemaakt word dan heb je een probleem.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.
Wat stond daar Urbje?quote:
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
alleen in amerika![]()
nu hou ik op. tienermeisjes moeten op tijd slapen.
Goed zo, aanpakken die vervuilers!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
ja maar moet om 9 uur op school zijn he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!
ga een mod waarschuwen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
Liesje, waar ben je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ga een mod waarschuwen!
wakker bellen die hap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |