Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef isax het volgende:
[..]
dat klopt.![]()
wat ik wel niet allemaal voor mijn raam zie lopen thuis.
Die (goud)vissen, zaten die niet een een soort sleutel hanger ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
ja en goudvissen ook geloof ik.
en coca-cola die je omschut en dan word die koud.
Nou, als je dan toch van extreem houd ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn burenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, als je dan toch van extreem houd ...
Ik zet hem maar even in de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar een gifje, want nu blijf ik door spoelenquote:
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?quote:
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?
Annie are you ok, are you oke Annie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...
geef maar toe, je kon de verleiding niet weerstaan, je moest op dat spoiler knopje klikken he ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Annie are you ok, are you oke Annie?
In mijn kelder.quote:
quote:
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had het raampje open gelaten.![]()
Freedom!
Dat moet je ook niet drinken, gekkie.quote:
He, weer ontsnapt uit de kelder van PoezeligDing ?quote:
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?
Houdini.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |