volgens mij wel goed, ik heb zijn water ververst want daar schijt die in en mijn vader is op vakantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Genoeg over Rutger.
Hoe is het met de kanarie?
nou die krijgt ook nooit meer kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook een hekel aan die vervelende gifjes ...
[ afbeelding ]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..quote:
billy is een gekskequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..
Wil het niet weten ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
billy is een gekske
die heeft er vast een van 3 meter geprobeert.
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.quote:
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Is dat niet zielig voor die olifant ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Verrrtel!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.quote:
even skippen naar 3.30quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.
Genki-genkiquote:
En jij vind dit raarquote:
No thank you!quote:
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
dat klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.
ja en goudvissen ook geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |