Daar kwam het nog natuurlijk over..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm dat weet ik niet meer, was wel beschaafder dan ene Billy met RuudEn maar eenmalig gelukkig
Je maakt een uitzondering bij FOK ja, althans zo heb ik het staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke adblocker kun je wel quoten? of moet je gewoon alleen fok toestaan?
VOO?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond bij BB1 die opkomst van zoveel verschillende vijandige forums zo leuk.
Ik poste op het VOO forum en tig EZ-boards :-)
dreigementen van FOK! blockenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij een adblocker krijg je weer dreigementen van FOK!.
hmmm was dat 1999? Geen eens zo lang geleden.. Was toen niet zo met internet bezig denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik vond bij BB1 die opkomst van zoveel verschillende vijandige forums zo leuk.
Ik poste op het VOO forum en tig EZ-boards :-)
Ja, gekker moet het niet worden.quote:
Mag ik hier niet bespreken geloof ik, maar ik gebruik gewoon AdBlock met een paar regels voor Fokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke adblocker kun je wel quoten? of moet je gewoon alleen fok toestaan?
okay had ik ook geprobeerd, ik heb ook adblock plus erbij.. die pakt het dan niet goed op denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik hier niet bespreken geloof ik, maar ik gebruik gewoon AdBlock met een paar regels voor Fok
Mooi nummerquote:
Het gaat erover dat je het bij fok wel toelaat, zodat je m niet helemaal uit hoeft te zettenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kuch Addblockers zijn volgens mij niet toegestaan op FOK dus elkaar tips geven vast ook niet.
Zegt me niks, ging dat over radio ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Van Veronica, met Ron en Arnold als admins
Niet zo lang geleden, maar wel grappig dat ik toen zo verontwaardigd was dat iemand kutkip zei, terwijl ikzelf nu Laura een soort van tweede generatie softenon kind vindquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm was dat 1999? Geen eens zo lang geleden.. Was toen niet zo met internet bezig denk ik
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..quote:
lol ga je weer gokken? Ik heb cash zat maar nog geen zin kunnen makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of ik nog wat geld in mijn laatje kan krijgen,,,,,
Heb je verstand van Trojans?quote:
Ja hoorquote:
Officieel BB forum van Veronica Omroep Organisatie aka VOOquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden, maar wel grappig dat ik toen zo verontwaardigd was dat iemand kutkip zei, terwijl ikzelf nu Laura een soort van tweede generatie softenon kind vind
Even kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jouw schuld, nu moet ik deze wel plaatsen ..![]()
![]()
Mag ik je binnenkort om raad vragen? Ik blijf terug gaan naar fabrieksinstellingen door die ongein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |