Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.quote:
nee ik ga gewoon stilletjes rutger missenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.
Wie is Rutger?quote:
hij was er maar 4 dagenquote:
Kind!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
hij was er maar 4 dagen![]()
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32
hij was mijn favoriet maar het mog niet zo zijn
Genoeg over Rutger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
het zijn die oogjes. die doen het hem.
wat een passie.
Heb ook een hekel aan die vervelende gifjes ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je maar niet mee gaat doen aan die gifjesellende.
volgens mij wel goed, ik heb zijn water ververst want daar schijt die in en mijn vader is op vakantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Genoeg over Rutger.
Hoe is het met de kanarie?
nou die krijgt ook nooit meer kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook een hekel aan die vervelende gifjes ...
[ afbeelding ]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..quote:
billy is een gekskequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar hij kan, in tegenstelling tot Billy, wel zeggen dat hij op een paal van 2 meter heeft gezeten ..
Wil het niet weten ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
billy is een gekske
die heeft er vast een van 3 meter geprobeert.
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.quote:
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Is dat niet zielig voor die olifant ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moet in een circus gaan werken, die laat er alles in stoppen, desnoods een olifant.
Verrrtel!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
dit doet me denken aan spuiten en slikken op reis in japan.
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In de kut van Billy is meer bewegingsruimte dan in een hok waar het normaal staat.
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.quote:
even skippen naar 3.30quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, glas zet ik uit mijn spastisch veld. Ga je gang.
Genki-genkiquote:
En jij vind dit raarquote:
No thank you!quote:
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit met mijn benen gekruist. wat een ellende daar in japan.
dat klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Freaks heb je overal.. Dat is echt niet voorbehouden aan Japan.
ja en goudvissen ook geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had je in Japan ook niet automaten met levende dieren erin die je thuis kon koken ?
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:57 schreef isax het volgende:
[..]
dat klopt.![]()
wat ik wel niet allemaal voor mijn raam zie lopen thuis.
Die (goud)vissen, zaten die niet een een soort sleutel hanger ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
ja en goudvissen ook geloof ik.
en coca-cola die je omschut en dan word die koud.
Nou, als je dan toch van extreem houd ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn burenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zet alles weer buiten zwaaibereik. Komt u maar!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, als je dan toch van extreem houd ...
Ik zet hem maar even in de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar een gifje, want nu blijf ik door spoelenquote:
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?quote:
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik knipperde vast op de verkeerde momenten met mijn ogen; wat was er extreem?
Annie are you ok, are you oke Annie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dan moet je hem nog even een keer bekijken ...
geef maar toe, je kon de verleiding niet weerstaan, je moest op dat spoiler knopje klikken he ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Annie are you ok, are you oke Annie?
In mijn kelder.quote:
quote:
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had het raampje open gelaten.![]()
Freedom!
Dat moet je ook niet drinken, gekkie.quote:
He, weer ontsnapt uit de kelder van PoezeligDing ?quote:
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat die speknek door een bovenlicht past?
Houdini.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Hier word ik altijd vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meer hartverwarmende verhalen zoeken. Hier deel 3!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles met Bacon erbij!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
wacht even een speciale voor jou![]()
bacon er bij?
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.quote:
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Zal wel een blowfish zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhoudenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, normaal eet ik dat als het al dood is. Fear Factor-shit.
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze is nog wel echt dood volgens mij, zijn slechts stuiptrekkingen die een kwartier aanhouden
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
gaan ook mensen door dood als ik goed heb. of was dat alleen van die giftige vis?
ik vraag me af hoe ze dat mini stukje hebben gevonden dat eetbaar is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet alleen dat je met kogelvis (dood) heel goed moet opletten.
Als dat verkeerd klaar gemaakt word dan heb je een probleem.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook moeilijk voor die tentakel om alleen verder te leven zonder lichaam.
Wat stond daar Urbje?quote:
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
alleen in amerika![]()
nu hou ik op. tienermeisjes moeten op tijd slapen.
Goed zo, aanpakken die vervuilers!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
ja maar moet om 9 uur op school zijn he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach pak nog een breezer, lekker nachtje doortrekken, je bent nog jong!
ga een mod waarschuwen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, je moest je schamen !
Een beetje de SC vervuilen met COS zooi.![]()
Liesje, waar ben je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ga een mod waarschuwen!
wakker bellen die hap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |