Dit liedje moet je een paar keer horen en dan ga je het steeds leuker vinden. Vind het begin ook zo goed. Spannend zo met die gitaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga niet kijken, wel erg benieuwd of ze door gaan. Ben wel fan van ze.
Yeah klopt. Al vind ik wel weer, net als Johannetje, dat hun stemmen niet goed eruit komen. Waylon kan zo prachtig uithalen, zit er niet in. Zo jammer, maar het nummer is niets mis mee! Heerlijk relaxed chill nummertje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit liedje moet je een paar keer horen en dan ga je het steeds leuker vinden. Vind het begin ook zo goed. Spannend zo met die gitaren.
Waylon komt er idd niet echt overheen. Zonde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah klopt. Al vind ik wel weer, net als Johannetje, dat hun stemmen niet goed eruit komen. Waylon kan zo prachtig uithalen, zit er niet in. Zo jammer, maar het nummer is niets mis mee! Heerlijk relaxed chill nummertje.
Kwam net thuis van hardlopen, hoor ik "Bake a cake" ofzoiets, mijn hemelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Bizar sommige acts bij het Songfestival.
Lach me gek om de commentaren op FOK! Dat maakt het helemaal top
Dat vond ik tot nu toe de leukste. Allemachtig wat een troep komt er voorbij. Nou ja, een paar uitzonderingen zijn er wel. Nu bijvoorbeeld: San Marino. En Rusland vond ik ook wel goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kwam net thuis van hardlopen, hoor ik "Bake a cake" ofzoiets, mijn hemel
Nummertje van Waylon en Ilse heeft tenminste nog wat kwaliteit en inhoud, wat ik gezien heb gaat helemaal nergens over, jeetjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik tot nu toe de leukste. Allemachtig wat een troep komt er voorbij. Nou ja, een paar uitzonderingen zijn er wel. Nu bijvoorbeeld: San Marino. En Rusland vond ik ook wel goed.
Mijn hoop is gevestigd op Ilse en Waylon. Vergeleken bij wat ik tot nu toe gehoord heb steken zij er met kop en schouders bovenuit.
Ik vind het tot nu toe echt helemaal niks. Zometeen moeten Ilse en Waylon. Ben toch best gespannen merk ik. Hoop zo dat ze door mogenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nummertje van Waylon en Ilse heeft tenminste nog wat kwaliteit en inhoud, wat ik gezien heb gaat helemaal nergens over, jeetje
San Marino was qua stem aardig, maar qua liedje vond ik het armzalig, sorry
Ja, dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe echt helemaal niks. Zometeen moeten Ilse en Waylon. Ben toch best gespannen merk ik. Hoop zo dat ze door mogen
echt slecht ja de meeste vond letland wel leuk alleen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan . Ze staken met kop en schouders boven de anderen uit Inso, op een paar na.
Ik vind het spannend. Ben z'o benieuwd naar de uitslag. Zou me zeer verbazen als ze niet door waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt slecht ja de meeste vond letland wel leuk alleen.
kan niet anders, rest was zo slechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het spannend. Ben z'o benieuwd naar de uitslag. Zou me zeer verbazen als ze niet door waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |