$$$quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:47 schreef loecje het volgende:
iemand die 2e of 3e is geworden kan niet zoiets opstarten?
Ik denk dat ze in de tijd dat ze gewerkt heeft wel wat bij elkaar zal hebben gespaard om zo'n cursusje te organiseren.quote:Bojana (36 jaar) is geboren in Servië. Ze studeerde werktuigbouwkunde, is getrouwd en moeder van twee kinderen. Sinds kort is Bojana gestopt met werken bij een groot online bedrijf om haar passie voor koken te volgen!
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef dude1986 het volgende:
Kan betekenen dat ze gewonnen heeft. Facebookpagina is eind april opgestart....
10 april was de laatste opnamedag:quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef sirdanilot het volgende:
Wanneer waren de opnames eigenlijk klaar? Of is dat geheim?
twitter:LUTEPeter twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:27:33Laatste opnamedag #masterchefholland Vrienden @Smartcook @alaincaron57 ik ga jullie missen. Wie is de winnaar MC 2014 http://t.co/lCTtgBvnZ6 reageer retweet
Ja. Beetje bekendheid heeft ze nu en da's best handig bij zoiets.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeft
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef sirdanilot het volgende:
Siham doet er volgens mij ook aan mee, dus lijkt me niet noodzakelijk dat ze heeft gewonnen.
Dat lijkt me best een leuke workshopquote:Moroccan fusion (met Siham)
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef regnavetto het volgende:
Bijna iedereen is na Masterchef begonnen met workshops of private dining.
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik blij was dat je eruit was, maar ik kijk wel uit
Nee grapje, vond je op zich wel goed, maar schijnbaar was je niet goed genoeg.
Heb van begin af aan een zwak voor David. Relaxte kerel, verstand van zaken, en als je hem ziet zou je eerder denken aan een bouwvakkerMaar wat een held is het.
Die Bojana (?) die mag eruit, wat een verschrikkelijk naar en vals mens moet dat zijn. Kan alleen maar klagen zeuren en zagen. Kritiek accepteren? Kan ze niet.
Nee, als er iemand moet winnen... kies ik David, al denk ik dat Rosa gaat winnen.
Tof! Dan was er in ieder geval een jurylid die haar erg goed vondquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
Leuk voor haar. Kan ze lekker veel verder leren van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bonbonnetjes morgen... ojee.. Dat wordt lastig voor David. En voor rosah ook.
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...
Ga jij nou maar weer koekjes bakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef regnavetto het volgende:
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik niet
Ja dat. Toen ze het had over appeltaart dacht ik 'top!' maar een amandeltaartje kan ik hier bij de gemiddelde Nederlandse bakkers niet krijgen vrees ik..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Was vandaag jaloers op de kandidaten want mogen koken voor de superleuke Almighty Poh![]()
Leuk dat ze echt Hollands gingen koken voor haar.
Alleen amandelkoekje met appel vind ik eerder Frans of Belgisch dan Hollands.
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef dude1986 het volgende:
Regnavetto, wat ben je nu zoal aan het doen. Plannen oid? We zien je als het goed is over twee weken weer op tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |