Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Halcon het volgende:
Ze hadden dit ook al eerder in de wedstrijd een paar keer goed moeten oefenen.
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.quote:
Een masterchef staat niet solo in een keukentje. Die staat in een keuken waar een team werkt. En vieze borden kan dan gewoon echt niet. Koppie erbij houden! Ik snap best wel dat het wennen is als je dit nooit hebt gedaan, maar veel heel basale dingen gingen fout vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.
Beter is wat oefenen vroeger in de wedstrijd natuurlijk. Aan de andere kant: een vies bord serveren.... zoals die chef al zei: dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Halcon het volgende:
Kijk die Bojana eens smerig glimlachen op het moment dat Bart werd gefileerd.
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
Bojana kan niet tegen stress en in team werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef regnavetto het volgende:
Echt dieDie leert het snelst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Jep zeker, merkte ik al in de tijd dat ik er nog in zat.
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?
Jullie waren goed team samen.
Er zijn er vast wel waar je meer contact met hebt toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepje
Met gebakje aan de thee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
Deert nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n type die dan de slagroom vergeet.
Weet je, als je een man was zou je eigenlijk best een griezel zijn. Hahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |