Tof! Dan was er in ieder geval een jurylid die haar erg goed vondquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.
Leuk voor haar. Kan ze lekker veel verder leren van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef regnavetto het volgende:
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bonbonnetjes morgen... ojee.. Dat wordt lastig voor David. En voor rosah ook.
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat dat gaat worden.. Eliminatie in combinatie met chocolade...
Ga jij nou maar weer koekjes bakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef regnavetto het volgende:
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik niet
Ja dat. Toen ze het had over appeltaart dacht ik 'top!' maar een amandeltaartje kan ik hier bij de gemiddelde Nederlandse bakkers niet krijgen vrees ik..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Was vandaag jaloers op de kandidaten want mogen koken voor de superleuke Almighty Poh![]()
Leuk dat ze echt Hollands gingen koken voor haar.
Alleen amandelkoekje met appel vind ik eerder Frans of Belgisch dan Hollands.
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:36 schreef dude1986 het volgende:
Regnavetto, wat ben je nu zoal aan het doen. Plannen oid? We zien je als het goed is over twee weken weer op tv![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.
En vandaag gesprek om voor basischool kinderen workshops te gaan geven. Ben benieuwd, als dat goed loopt zie je misschien een van de kinderen in het volgend seizoen Masterchef Junior 9e worden en koekjes verneuken.
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk, vond dat de leukste aflevering tot nu toe samen met Ainsley Harriot weken geleden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Unites het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen gemist... is er nog iets spannends gebeurd in de MC-keuken?
wat leuk man!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ben bezig met een blog opzetten waar ik wel een leuk ideetje voor heb. En in gesprek met een aantal kookstudios om vast eentje te kunnen huren. En dan in beginsel voornamelijk pasta met een deel aanvullend italiaans om een volwaardige maaltijd te maken. Daarna wil ik dat gaan aanvullen met andere dingen die nog in mijn hoofd zitten.
En vandaag gesprek om voor basischool kinderen workshops te gaan geven. Ben benieuwd, als dat goed loopt zie je misschien een van de kinderen in het volgend seizoen Masterchef Junior 9e worden en koekjes verneuken.
Ainsley Harriot <3 <3quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef regnavetto het volgende:
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk, vond dat de leukste aflevering tot nu toe samen met Ainsley Harriot weken geleden.
Je bent niet zo van chocolade?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Eindelijk een aflevering waarbij ik niet jaloers ben dat zij die opdrachten mogen doen en ik niet
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik zou de aflevering van dinsdag sowieso even terugkijken. Koken o.l.v. Chef Bijdendijk
Ja maar wel een leukerdje ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werk) en wat een ontzettende chagrijn is die chefkerel zeg!
Haha, het is eigenlijk een hele relaxte vent. Ik weet niet hoeveel je daarvan terug kan zien in de aflevering waar wij 3 gerechten moesten namaken toen ik er nog in zat. Maar nu sta je in zijn keuken te koken voor zijn gasten. Dus toch wel even een verschil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit ik nu terug te kijken (op mijn werk) en wat een ontzettende chagrijn is die chefkerel zeg!
Ik vind er niks aan. Hij mag dan een fraai hoofd hebben, maar wat een knorrige uitstraling zeg!quote:
Ik vond vooral dat hij af en toe zo'n blik had van 'oh mijn god, waar ben ik aan begonnen, dit komt nooit goed'quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:18 schreef minilot het volgende:
Ik vind er niks aan. Hij mag dan een fraai hoofd hebben, maar wat een knorrige uitstraling zeg!
Nou ja, ik vond 'm in die eerdere aflevering ook al niet echt een jolige peer eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef dude1986 het volgende:
Ja maar dames, dit is echt zo gemonteerd. Ik zag bijvoorbeeld in desbetreffende aflevering twee x (!) hetzelfde moment waar hij heel chaggie keek. Dit kwam echt achter elkaar. Ze monteren het zo, ik denk dat hij IRL enorm meevalt.
Et voilàquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef minilot het volgende:
Ha, wat een geblèr zeg!En het is net alsof Rosah een tikkie masochistisch van aard is, want volgens mij had ze d'r lang niet zoveel aangevonden als er niet zo hard tegen haar zou worden geschreeuwd.
Dat, of ze weet gewoon dat dit de houding is die haar een baantje bezorgt.
En voilà.
Haha inderdaad ja. En bij deze challenge was er nog een chef erbij om mee samen te werken. In andere MC's sta je vaak nog helemaal in je eentje. Met veel catastroses als gevolg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat hij af en toe zo'n blik had van 'oh mijn god, waar ben ik aan begonnen, dit komt nooit goed'
Ja kan niet echt herinneren hoe de aflevering ging, maar kan me tijdens de opnames wel herinneren dat er veel meer gelachen werd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond 'm in die eerdere aflevering ook al niet echt een jolige peer eigenlijk.
voila: Chef Bijdendijk is leuk en geen chaggie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:43 schreef regnavetto het volgende:
[..]
maar kan me tijdens de opnames wel herinneren dat er veel meer gelachen werd.
Ja, maar jij kan d'rop en dat vertroebelt je beeld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:45 schreef dude1986 het volgende:
[..]
voila: Chef Bijdendijk is leuk en geen chaggie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan d'rop en dat vertroebelt je beeld.
Duidelijk. Mij lijkt het ook niks. Veel te ingewikkeld. Maar vind het wel lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Vind het niet lekker en vind ermee koken/bakken ook niks aan.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Schaapje82 het volgende:
Ze mogen zeker allemaal blijven. Flauw vind ik dat altijd. Maar 't is ook niet een opdracht om iemand op weg te sturen.
Alain zei iets als "we hebben besloten", ik dacht ook direct dat ze allemaal gingen blijven,quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alain zei iets als "we hebben besloten", ik dacht ook direct dat ze allemaal gingen blijven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |