Met gebakje aan de thee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
Deert nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n type die dan de slagroom vergeet.
Weet je, als je een man was zou je eigenlijk best een griezel zijn. Hahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef minilot het volgende:
O, doe mij even het nummer van Celine dan. Ik wil wel troosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 07-05-2014 00:20:35 ]
O, zeker!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Weet je, als je een man was zou je eigenlijk best een griezel zijn. Hahahaha.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef golfer het volgende:
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze denken dat als je die paar woordjes Frans spreekt/uitspreekt/kent je dan een betere chef bent oidquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:19 schreef Lkw het volgende:
Bon!
Oui!
Bon!
Bon!
Oui!
Waarom zo debiel in het Frans steeds?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Koolraap,schorseneren en prei gaat het ook niet worden.
Blijft grappig, hoe gedateerd het ook is.quote:
Heb jij het idee dat NL met eigen authentieke gerechten zich ooit culinair echt gaat ontwikkelen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft grappig, hoe gedateerd het ook is.
Dat doet het zich al: Sergio Herman, Jonnie Boer, Richard Ekkebus...en aankomende talenten als Joris Bijdendijk en nog een paar jonge chefs.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb jij het idee dat NL met eigen authentieke gerechten zich ooit culinair echt gaat ontwikkelen?
We hebben goede grond met daarop verse groenten. Prima vlees, vis en zeevruchten ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doet het zich al: Sergio Herman, Jonnie Boer, Richard Ekkebus...en aankomende talenten als Joris Bijdendijk en nog een paar jonge chefs.
Yep. Ze staan nu toch wel voor een keuze. Laat je de beste hobbykok winnen (Bojana) of degene met de meeste potentie als Masterchef (David).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bojana kan niet tegen stress en in team werken.
Rosah loopt zichzelf voorbij en die slimme David wordt elke keer weer wat beter.
Hobbykok? lol, echt niet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Ze staan nu toch wel voor een keuze. Laat je de beste hobbykok winnen (Bojana) of degene met de meeste potentie als Masterchef (David).
$$$quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:47 schreef loecje het volgende:
iemand die 2e of 3e is geworden kan niet zoiets opstarten?
Ik denk dat ze in de tijd dat ze gewerkt heeft wel wat bij elkaar zal hebben gespaard om zo'n cursusje te organiseren.quote:Bojana (36 jaar) is geboren in Servië. Ze studeerde werktuigbouwkunde, is getrouwd en moeder van twee kinderen. Sinds kort is Bojana gestopt met werken bij een groot online bedrijf om haar passie voor koken te volgen!
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef dude1986 het volgende:
Kan betekenen dat ze gewonnen heeft. Facebookpagina is eind april opgestart....
10 april was de laatste opnamedag:quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:30 schreef sirdanilot het volgende:
Wanneer waren de opnames eigenlijk klaar? Of is dat geheim?
twitter:LUTEPeter twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:27:33Laatste opnamedag #masterchefholland Vrienden @Smartcook @alaincaron57 ik ga jullie missen. Wie is de winnaar MC 2014 http://t.co/lCTtgBvnZ6 reageer retweet
Ja. Beetje bekendheid heeft ze nu en da's best handig bij zoiets.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat ze niet gewonnen heeft maar toch iets opgestart heeft
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef sirdanilot het volgende:
Siham doet er volgens mij ook aan mee, dus lijkt me niet noodzakelijk dat ze heeft gewonnen.
Dat lijkt me best een leuke workshopquote:Moroccan fusion (met Siham)
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef regnavetto het volgende:
Bijna iedereen is na Masterchef begonnen met workshops of private dining.
Even los van wie dr wint. Rosah heeft in ieder geval al wel 1 van haar dromen verwezenlijkt. Die werkt nu bij LUTE.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik blij was dat je eruit was, maar ik kijk wel uit
Nee grapje, vond je op zich wel goed, maar schijnbaar was je niet goed genoeg.
Heb van begin af aan een zwak voor David. Relaxte kerel, verstand van zaken, en als je hem ziet zou je eerder denken aan een bouwvakkerMaar wat een held is het.
Die Bojana (?) die mag eruit, wat een verschrikkelijk naar en vals mens moet dat zijn. Kan alleen maar klagen zeuren en zagen. Kritiek accepteren? Kan ze niet.
Nee, als er iemand moet winnen... kies ik David, al denk ik dat Rosa gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |