Jepquote:Op maandag 5 mei 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond alweer? Het gaat nu wel heel snel natuurlijk, volgende week al finale toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef dude1986 het volgende:
Ik werd er ook door verrast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the world, I want to get out.
Eindelijk laten ze haar echte leeftijd zien. Alleen de naam klopt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en leuk foutje van de regie in het begin.
Bart is wel heel erg ten gunste veranderd en verjongd:
[ link | afbeelding ]
Ja precies mijn idee. Bojana is gewoon errug goed. Maar je weet maar nooit, ook zij heeft steken laten vallen..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt steeds meer fan van David! Humor, teamspirit, relaxed. Ja, geschikte gozer volgens mij.
Rosah vond ik ook leuk vanavond. Hoe ze die vis stond leeg te graaien.
Meisje naar mijn hartquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
"Ja, soms moet je met je hand wel eens in iets onsmakelijks zitten....."
Ik heb precies hetzelfde, die twee gun ik het het meeste. Maar als ik eerlijk ben is het niveau van Bojana overall het hoogste.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |