k ook niet, alleen het aanzien maakt me al aggresiefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zei ook al, ik zou echt weglopen. Ik kan daar totaal niet tegen..
Welnee. Dit kun je een eerste keer nooit goed doen. Zo slecht doen ze het niet.quote:
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef TAV74 het volgende:
De liefde voor het koken vergaat je snel als je in dit soort keukens werkt Ik zou binnen een uur gillend wegrennen volgens mij, maar ik kan dan ook al helemaal niet met dat autoritaire gedoe van zo'n chef omgaan (hoewel ik snap dat het nodig is)
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welnee. Dit kun je een eerste keer nooit goed doen.
Nou, in stress situaties zal het in zo;n keuken echt wel eens nodig zijn, maar bij een ingewerkt team neem ik aan dat dit nauwelijks nog het geval is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.
Wat een onzin. Als je het wilt worden moet je dit leren, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je pretendeert Masterchef te willen worden, moet je dit kunnen.
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet nodig. De meeste mensen doen hun werk prima zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden iedere dag.
Maar daar stonden ook geen 4 amateurs die aan een show mee doen met camera ploeg er onder en een spelelement er achterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffen(weet niet wat er gebeurt als er geen gasten zijn natuurlijk
)
Jij kijkt een heel ander programma denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Halcon het volgende:
Hoe wil je jezelf Masterchef noemen als je in een keuken niet functioneert?
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij kijkt een heel ander programma denk ik
Precies wat ik bedoel, als je een ingespeeld team op hoog niveau hebt draait het ook zonder constant commentaar wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de keuken van De Librije was het allemaal pais en vree, alles liep daar als een geoliede machine en heb echt niemand z'n stem horen verheffen(weet niet wat er gebeurt als er geen gasten zijn natuurlijk
)
Ja, en hoe moeilijk is het om te zien dat dat logisch is als je voor het eerst onder druk in zo'n keuken staat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.
Maar niet alles en het is zéker niet dat ze alle 4 niet functioneerden wat je net beweerde. Maar goed, je wilt het toch niet anders zien dus laat maarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Vieze borden, verkeerd op het bord, etc. Er ging veel fout.
Een schoon bord is vrij basaal toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en hoe moeilijk is het om te zien dat dat logisch is als je voor het eerst onder druk in zo'n keuken staat?
Vieze borden en zo... De basis gaat al fout. Is dat zo lastig een schoon bord serveren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar niet alles en het is zéker niet dat ze alle 4 niet functioneerden wat je net beweerde. Maar goed, je wilt het toch niet anders zien dus laat maar
Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Halcon het volgende:
Ze hadden dit ook al eerder in de wedstrijd een paar keer goed moeten oefenen.
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.quote:
Een masterchef staat niet solo in een keukentje. Die staat in een keuken waar een team werkt. En vieze borden kan dan gewoon echt niet. Koppie erbij houden! Ik snap best wel dat het wennen is als je dit nooit hebt gedaan, maar veel heel basale dingen gingen fout vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig inlevingsvermogen. In alle rust in je eigen keukentje is het allemaal basaal en makkelijk, maar voor het eerst in zo'n keuken, met wedstrijdelement, camera;s en flinke druk erop ga je echt wel basale fouten maken. Hoe talentvol je ook bent. En de regie brengt dat natuurlijk ook maar al te graag in beeld.
Beter is wat oefenen vroeger in de wedstrijd natuurlijk. Aan de andere kant: een vies bord serveren.... zoals die chef al zei: dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dat maar gewoon 'moeten kunnen' van je?
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Halcon het volgende:
Kijk die Bojana eens smerig glimlachen op het moment dat Bart werd gefileerd.
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bart maakt teveel fouten, het is een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
Bojana kan niet tegen stress en in team werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Basale dingen gaan voortdurend fout bij hem.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef regnavetto het volgende:
Echt dieDie leert het snelst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nog herinneren toen hij dag 1 op z'n bek ging met iets wat hij vaak deed. Nu staat hij als een baas in een Michelin tent te koken wat totaal niet zijn ding is. Ontzettend trots op die gozer.
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Jep zeker, merkte ik al in de tijd dat ik er nog in zat.
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw, heb je nog contact met dat kleine blonde adhd vrouwtje?
Jullie waren goed team samen.
Er zijn er vast wel waar je meer contact met hebt toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen eigenlijk nog wel contact. Voordeel van een whatsapp groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |