Ja idd, hier is het belangrijk. Maar ik vraag me ook af hoe topchefs die de hele dag met moleculair koken bezig zijn zouden reageren op een kudde bejaarden die alleen aardappels met jus blievenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef loecje het volgende:
die flexibiliteit lijkt me juist belangrijk bij zo'n spelelement als de masterchef. er is vaak zo'n soort verrassende wending waar een kok op moet kunnen inspelen.
dus omdat de jury maar 2 hapjes neemt mogen de gasten ook maar 2 hapjes?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:11 schreef RobinOok het volgende:
Helemaal niks mis met kleine porties als de jury maar 2 hapjes neemt.
De gasten kregen echt geen 2 hapjes per gerecht hoor.... De drie gerechten waren niet royaal, maar ook niet superklein.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef loecje het volgende:
[..]
dus omdat de jury maar 2 hapjes neemt mogen de gasten ook maar 2 hapjes?
het gaat toch ook om de opdracht.
Er werd duidelijk gezinspeeld op de komst van bejaarden. David had het bijvoorbeeld wel door.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat er bejaarden kwamen werd pas duidelijk nadat ze al waren begonnen met koken volgens mij, en niet iedereen heeft de flexibiliteit van de dagwinnaar om ter plekke het initiėle idee een beetje te tweaken.
Precies. Dat lukt Bojana keer op keer niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef loecje het volgende:
die flexibiliteit lijkt me juist belangrijk bij zo'n spelelement als de masterchef. er is vaak zo'n soort verrassende wending waar een kok op moet kunnen inspelen.
Vanavond alweer? Het gaat nu wel heel snel natuurlijk, volgende week al finale toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:41 schreef Unites het volgende:
Vanavond gaat er weer iemand naar huis, spannend!
Jepquote:Op maandag 5 mei 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond alweer? Het gaat nu wel heel snel natuurlijk, volgende week al finale toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef dude1986 het volgende:
Ik werd er ook door verrast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the world, I want to get out.
Eindelijk laten ze haar echte leeftijd zien. Alleen de naam klopt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en leuk foutje van de regie in het begin.
Bart is wel heel erg ten gunste veranderd en verjongd:
[ link | afbeelding ]
Ja precies mijn idee. Bojana is gewoon errug goed. Maar je weet maar nooit, ook zij heeft steken laten vallen..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel erg een zwak voor Rosah en David, maar ben bang dat Bojana gewoon te goed is en wint.
Bart mag er w.m.b. als volgende wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |