abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:41:15 #226
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139482645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:39 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Omdat die voorop zullen staan om hem een podium te bieden, ik zie hem namelijk nog niet zo snel aanschuiven bij Business Class van Harrie Mens.
omdat 'ie het geld niet heeft om zich daar in de "kopen". ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:41:31 #227
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139482651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:39 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Omdat die voorop zullen staan om hem een podium te bieden, ik zie hem namelijk nog niet zo snel aanschuiven bij Business Class van Harrie Mens.
Oh, dus nu heeft de politieke voorkeur er ineens wél weer mee te maken. Dan kan ik gewoon mijn eerdere punt weer maken:
quote:
Om bij voorbaat al te suggereren dat Joop en VARA Volkert wel een podium willen geven vanwege hun politieke kleur is zo populistisch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139482708
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:40 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Naar aanleiding van deze uitspraak was er in de Tweede Kamer een verhit debat over de strafmaat in geval van moord. Zelfs werd de mogelijkheid van de doodstraf ter discussie gesteld. In de Kamer is daarvoor geen meerderheid te vinden.

Wel heeft de wetgever de wet gewijzigd waardoor lieden als Volkert van der Graaf zwaarder kunnen worden gestraft. Tussen levenslange gevangenisstraf en tijdelijke gevangenisstraf bestond een leemte, die een aantal jaren geleden met een wetswijziging is opgevuld.
Mooi gecopypaste, maar dat is niet helemaal waar en helemaal niet wat je zei. De maximale tijdelijke gevangenisstraf is in 2005 verhoogd van 20 naar 30 jaar (wat de 'leemte' dus niet opvult, iemand kan nog steeds geen 40 jaar vastgezet worden ;)). Dat was wel deels ingegeven door de moord op Fortuyn, maar het is absoluut niet de reden dat Mohammed B. levenslang kreeg - dat kan daarvoor namelijk ook al prima.
pi_139482735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

In veel gevallen wel ja.
Dan verschillen wij daarin van mening :)
Extremistisch gematigd.
pi_139482739
quote:
Twee vrouwen boenen driftig het schilderwerk rond hun voordeur. Harderwijk houdt de voorjaarsschoonmaak in ere. Bij één huis is het gras ongemaaid. Tegen de gevel staan een tuinkasje en een verplaatsbaar gaashokje voor een konijn. Twee bomen, een jonge eik en een krulwilg, verduisteren het voortuintje. Het dak ligt vol zonnepanelen. Een bijna manshoge beukenhaag onttrekt de woonkamer aan het zicht.

Geschrokken
Hier, in deze modale twee-onder-een-kapper, beraamde Volkert van der Graaf in de lente van 2002 de politieke moord die Nederland zou veranderen. De blauwe luxaflex is half omhoog. Een meisje in pyjama springt door de kamer. Geschrokken duikt ze weg als ze ziet dat iemand belangstelling heeft voor de woning. De 12-jarige dochter van Volkert laat zich niet meer zien. Zijn vriendin Petra doet niet open.
Ben ik de enige die het een beetje vreemd vindt dat deze krant zo zijn (ex-)huis omschrijft? "Ja we zijn bang voor gekken, dus laten we exact gaan vertellen hoe dat huis eruit ziet en welke kleur luxaflex er hangt!"
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:45:15 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139482777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:44 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ben ik de enige die het een beetje vreemd vindt dat deze krant zo zijn (ex-)huis omschrijft? "Ja we zijn bang voor gekken, dus laten we exact gaan vertellen hoe dat huis eruit ziet en welke kleur luxaflex er hangt!"
Ja. Maar ik vind het vreemder dat het AD zulke riooljournalistiek publiceert en dat daar een doelgroep voor is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:47:13 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139482842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens. Alsof P&W die gast niet helemaal kapot zouden maken. Geen weldenkend mens is blij met de dood van Fortuyn, links of rechts.
Exact. Alsof de linkse voorkeur van Volkert er voor zorgt dat linkse media enige affectie voor hem zouden hebben? Onzin, hij is een koelbloedige moordenaar, de media zijn weldenkende journalisten (hoop ik). Het verschil is duizend maal groter dan de overeenkomsten, zodoende zijn de overeenkomsten verwaarloosbaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139482862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Exact. Alsof de linkse voorkeur van Volkert er voor zorgt dat linkse media enige affectie voor hem zouden hebben? Onzin, hij is een koelbloedige moordenaar, de media zijn weldenkende journalisten (hoop ik). Het verschil is duizend maal groter dan de overeenkomsten, zodoende zijn de overeenkomsten verwaarloosbaar.
Precies. "Oh Rode Broeder, schuif lekker aan en pak een kop thee!" _O- :')
pi_139482881
Misschien is het al voorbij gekomen, maar waarom mag hij niet met de media praten? En geldt het verbod voor altijd? Ik denk dat de meesten wel benieuwd zijn wat hij te zeggen heeft.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:08 #235
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_139482916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef affa het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar waarom mag hij niet met de media praten? En geldt het verbod voor altijd? Ik denk dat de meesten wel benieuwd zijn wat hij te zeggen heeft.
Het zou voor iedereen beter zijn als hij voorgoed uit de media zou verdwijnen. Ik heb zelf to-taal geen behoefte om te horen wat hij te zeggen heeft.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:50 #236
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139482939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het zou voor iedereen beter zijn als hij voorgoed uit de media zou verdwijnen. Ik heb zelf to-taal geen behoefte om te horen wat hij te zeggen heeft.
Jij hebt er geen behoefte aan, dus dan is het meteen voor iedereen beter. Oké.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:56 #237
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_139482942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Exact. Alsof de linkse voorkeur van Volkert er voor zorgt dat linkse media enige affectie voor hem zouden hebben? Onzin, hij is een koelbloedige moordenaar, de media zijn weldenkende journalisten (hoop ik). Het verschil is duizend maal groter dan de overeenkomsten, zodoende zijn de overeenkomsten verwaarloosbaar.
Natuurlijk hebben die joop en vara figuren bewondering voor zijn daad, ze zullen het alleen niet met zoveel woorden zeggen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 11:51:36 #238
236264 crew  capricia
pi_139482967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben die joop en vara figuren bewondering voor zijn daad, ze zullen het alleen niet met zoveel woorden zeggen.
Hoe weet je dat dan?
Definitely not CIA
pi_139482971
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef affa het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar waarom mag hij niet met de media praten? En geldt het verbod voor altijd? Ik denk dat de meesten wel benieuwd zijn wat hij te zeggen heeft.
Omdat het OM wil dat hij geen podium krijgt om de rust te bewaren. Ik heb even snel het vonnis doorgespit, volgens mij geldt het alleen voor zijn voorlopige invrijheidstelling (komende 6 jaar dus).
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:52:33 #240
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139483001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben die joop en vara figuren bewondering voor zijn daad, ze zullen het alleen niet met zoveel woorden zeggen.
Waar baseer je dit allemaal op als ik vragen mag?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139483004
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij hebt er geen behoefte aan, dus dan is het meteen voor iedereen beter. Oké.
Ik ben het wel met hem eens. Vanuit de links-extreme kant is het een kwalijke zaak als Van der G. mag gaan propageren in de media en vanuit rechts-extreme kant ook, want dat vergroot de woede tegen hem alleen maar.
pi_139483009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben die joop en vara figuren bewondering voor zijn daad, ze zullen het alleen niet met zoveel woorden zeggen.
:')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:53:05 #243
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_139483017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef TC03 het volgende:
Jij hebt er geen behoefte aan, dus dan is het meteen voor iedereen beter. Oké.
Het eerste wat ik zei staat los van het laatste.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139483078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens. Vanuit de links-extreme kant is het een kwalijke zaak als Van der G. mag gaan propageren in de media en vanuit rechts-extreme kant ook, want dat vergroot de woede tegen hem alleen maar.
Iedereen mag toch zijn woordje doen in de media, ongeacht hoe krankzinnig zijn ideeën zijn? Of wil je de persvrijheid flink gaan beperken?
pi_139483107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben die joop en vara figuren bewondering voor zijn daad, ze zullen het alleen niet met zoveel woorden zeggen.
Goeie duim wel.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:56:05 #246
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139483111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iedereen mag toch zijn woordje doen in de media, ongeacht hoe krankzinnig zijn ideeën zijn? Of wil je de persvrijheid flink gaan beperken?
Hij zegt toch niet dat dat niet mag, hij zegt alleen dat hij vindt dat niemand er beter van wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139483121
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iedereen mag toch zijn woordje doen in de media, ongeacht hoe krankzinnig zijn ideeën zijn? Of wil je de persvrijheid flink gaan beperken?
Op dat laatste: Ja :) En dat is volgens mij de eerste keer ongeveer dat ik het zeg :') Persvrijheid is niet heilig, zoals geen enkel recht heilig is. Soms moet het wijken voor andere zaken, en dit lijkt me ongeveer het sterkst denkbare voorbeeld daarvoor. Het OM deelt die mening dus.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:57:03 #248
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_139483150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:
Iedereen mag toch zijn woordje doen in de media, ongeacht hoe krankzinnig zijn ideeën zijn? Of wil je de persvrijheid flink gaan beperken?
Het mag best. Ik ben ook niet voor het verbieden.
Ik zeg alleen dat het beter zou zijn voor iedereen (inclusief hijzelf) als hij uit de media verdwijnt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139483170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij zegt toch niet dat dat niet mag, hij zegt alleen dat hij vindt dat niemand er beter van wordt.
Dan heb je niet goed gelezen, denk ik. Dit ging er namelijk aan vooraf:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens. Vanuit de links-extreme kant is het een kwalijke zaak als Van der G. mag gaan propageren in de media en vanuit rechts-extreme kant ook, want dat vergroot de woede tegen hem alleen maar.
pi_139483186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen, denk ik. Dit ging er namelijk aan vooraf:

[..]

Daar staat alleen in dat ik het een kwalijke zaak vind als hij in de media is. Niet wat jij impliceert dat er staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')