Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Dit kon weleens een leuke aflevering worden.
Vond het wel scherp van Dennis dat hij zei: dus jij doet 15 dagen niks?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:35 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind die Aikut zo kansloos met haar bijhouden van productiviteit. Het is zo ook wel duidelijk.
Ja, die Dennis is lekker scherp, vind het leuk dat hij er bij is gekomen. Niet te vergelijken met instromers als Lauw en Übersturmbahnfuhrer Joey.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het wel scherp van Dennis dat hij zei: dus jij doet 15 dagen niks?
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, die Dennis is lekker scherp, vind het leuk dat hij er bij is gekomen. Niet te vergelijken met instromers als Lauw en Übersturmbahnfuhrer Joey.
Wat zullen die twee zich opvreten over dat stel luilakken daar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.
Ja, vooral Ron.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zullen die twee zich opvreten over dat stel luilakken daar.
Sowieso Ron en Dennis brengen een andere kijk op de groep, iets wat ik eerder vond ontbreken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Dennis ook een verrijking. Hij klust ook heel leuk met Isa, is geduldig en legt dingen uit. En met Ron samen vind ik 'm helemaal in orde.
Zij voldoen veel meer aan het oorspronkelijke idee van Utopia.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso Ron en Dennis brengen een andere kijk op de groep, iets wat ik eerder vond ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |