Maar goed dat was dus onder Papa Assad en Assad heeft dat beleid gewoon voortgezet, milder zelfs, er was met hem te praten en zijn hervormingen (o.a. het toestaan van andere partijen als Ba'ath) waren zo slecht niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat het leven vroeger, zo'n 30 jaar terug echt fantastisch was. Daar zijn ze echt lyrisch over, het was een chique bedoening. Mensen netjes verzorgd, goed gekleed, elke week kappertje etc. Zo westers als de pest.
Maar goed, ze komen ook van goeden huize en wonen er al jaren niet meer, hun herinneringen zijn gekleurd.
Net zo als zijn papa, met zijn genocidesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom niet, Assad is naar mijn mening geen ongeleid projectiel, maar een intelligente man waar wel wat aan mankeert maar die het met Syrië op zijn manier het beste voor had/heeft. Ik zeg dus niet dat er niets aan hem mankeert, maar sommige idiote verhalen over zijn handelen zijn pure propaganda.
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik welquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef Inodder het volgende:
Heb het al eens gelezen ergens geloof ik, maar wat was het verhaal met piepschuim/schuimpjes nou ook al weer?
Waar staat HYDRA in dit verhaal?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik wel) Dus nu is het piepschuim
Onder het vakje sukkelsquote:
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet opquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net zo als zijn papa, met zijn genocides... Syrië is eigenlijk een soennitisch land die tientallen jaren door de sjiitische Assad's onderdrukt worden.. gesteund door Rusland om Amerika te sarren natuurlijk
THE COLD WAR NEVER ENDS!
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mongolen was een beetje te volgens sommige cossers ( ja dat snap ik wel) Dus nu is het piepschuim
Of bubbeltjeplastic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?
Ik heb piepschuim geopperd. Omdat het mij een passende benaming leek voor de Utopianen. Nergens goed voor, je hebt er niks aan, gebruikt het nergens voor, nutteloos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar geen enkele aanleiding eigenlijk waardoor dat "piepschuim" is geworden? Had net zo goed "kleerhanger" kunnen zijn?
Dat zouden die jurken niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet op
Die is geen piepschuimquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?
En als je het langs de muur haalt valt gaat het sneeuwen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb piepschuim geopperd. Omdat het mij een passende benaming leek voor de Utopianen. Nergens goed voor, je hebt er niks aan, gebruikt het niks voor, nutteloos.
Squeeeekkkkkkquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je het langs de muur haalt valt gaat het sneeuwen.
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat moet die jongen anders, Jihad gaan voeren?
GOD DAMN MURICA! Tja lastig verhaal, zeg niet dat het nu beter is.. Maar het blijft een ziek spel tussen de grootmachten..quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk popcorn schrokkend en met je NY Yankees pet op
Maar waar zou jij voor willen strijden dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......
lol ik heb nog een Israëlisch stempel in mn paspoort, kom nergens meer in daarquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie daar zin in heeft mag ie dat ook nog van mij ......
Ik heb niet anders beweerd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
GOD DAMN MURICA! Tja lastig verhaal, zeg niet dat het nu beter is.. Maar het blijft een ziek spel tussen de grootmachten..
We zijn geen Zwitseland zoals jij! Isalabielalikker!quote:
Vrede en voorspoed voor allèèèèè mensen in de wereldquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar waar zou jij voor willen strijden dan?
Nu ben je giftigquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb nog een Israëlisch stempel in mn paspoort, kom nergens meer in daar
En welke organisatie/movement zet zich daarvoor in?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrede en voorspoed voor allèèèèè mensen in de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |