quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij eerst naar een heropvoedingskamp.
oei poezel... jij bent ook nog een soort van kampquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij eerst naar een heropvoedingskamp.
ik zit in geen kampquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
Zo, nu wel genoeg kampen hoor, zijn er al kampen die willen fuseren?
[ afbeelding ]
Ik tour niet,quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker bij Jian op schoot zittenen tussen de kampen door touren
Ik zit nog te wachten op je COS op de COS.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Joezi, doe eens LIEF.quote:
Dan weet ik wel wie in de OP komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op je COS op de COS.![]()
Aha, het HEMA-kamp is ook vertegenwoordigdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, HEMA's wel, zit hier 1 om de hoek ...
Wij vechten voor de rookworsten ...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, het HEMA-kamp is ook vertegenwoordigd
Je zit me toch niet te dissen hè, ik vond het nog wel zielig dat je er nu helemaal alleen voor stond met je ene kopquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh HYDRA is nog steeds het grootste kamp maat! Met allianties met elk ander kampquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te dissen hè, ik vond het nog wel zielig dat je er nu helemaal alleen voor stond met je ene kop
Sssst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh HYDRA is nog steeds het grootste kamp maat! Met allianties met elk ander kamp
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oops, sorry grote leiderWaar blijft je speech?
Scripted reality nu ook in gifjes! TOPquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:18 schreef Baconbus het volgende:
Nog maar een hartverwarmend verhaal dan.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |