Zielig, naar, dom, lelijk, sneu, wat heb je nog meer in de aanbieding?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in kampen denkt ben je best een beetje zielig
Uhh dik misschienquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zielig, naar, dom, lelijk, sneu, wat heb je nog meer in de aanbieding?
Als jij nu gaat overlopen naar de oude garde wordt Joezi heul verdrietig hè, staat ie daar met z'n draak met nog maar één kopquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja bij de oudjes. Jij bent een geval apart.
Ok piepschuimquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja bij de rest zat je ernaast, dus deze zal vast wel kloppen.
Dat is dan jammer, want wat hij doet kan echt niet door de beugel, en ik vind zijn gifjes niet grappig en muu-huuu-huuuu.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij nu gaat overlopen naar de oude garde wordt Joezi heul verdrietig hè, staat ie daar met z'n draak met nog maar één kop
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Willekeurige lege beledigingen, je hebt er een patent op.
Hè wat jammer nou, dan ga ik nog even doen alsof ik in spanning afwacht. Kom op, jij kan dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog wel
je vindt 'm eigenlijk gewoon aardig hèquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon even niet meer verzinnen, maar dat komt nog wel
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ondertussen wil ik jullie dit hartverwarmende verhaal niet onthouden. Enjoy!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ondertussen wil ik jullie dit hartverwarmende verhaal niet onthouden. Enjoy!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, ik hoor bij het andere kamp. Bij jullie.![]()
Ja sorry, ik was een spion van de oude garde. Was niet persoonlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |