De hele badkamer moet toch gerenoveerd worden want er is na 1982 nooit iets aan gedaan, maar ik vroeg me af of ik rekening moet houden met een (bouwkundig) gebrek welke ook in de gerenoveerde badkamer voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef SiGNe het volgende:
Geen idee hoe het zou kunnen komen maar ik zou wel meteen gaan denken over vocht achter die tegel en eventuele schimmel of (beton)rot.
Ik neem aan dat je die tegel niet wil laten zitten en wat kom je dan allemaal tegen?
Misschien moet de hele badkamer wel opnieuw betegeld worden en da's niet heel goedkoop.
Is vanaf deze kant van het toetsenbord niet te zeggen of dit komt door:quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
De hele badkamer moet toch gerenoveerd worden want er is na 1982 nooit iets aan gedaan, maar ik vroeg me af of ik rekening moet houden met een (bouwkundig) gebrek welke ook in de gerenoveerde badkamer voor problemen kan zorgen.
Dat dus. Of een deel gemetseld en een deel gipsplaat. Gaat ook een beetje werken en de tegels kunnen scheuren. Wel goed gelijmd dan...quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:21 schreef Drexciyan het volgende:
Het kan ook een overgang zijn van verschillende materialen waarop de tegels zitten.
Dat bijvoorbeeld een gedeelte kalkzandsteen is en er een aansluiting met hout (multiplex) tegenaan zit waarover de tegels gelijmd zijn. Dat gaat altijd werken en dan heb je zo een aantal tegels te pakken die verticaal scheuren. Dus het hoeft niet perse een verzakking oid te zijn.
Is het een 80/90-ger jaren huis?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:15 schreef sittingtuck het volgende:
De tegels zitten op een binnenmuur inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |