Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Bij Blof hadden ze in 2012 ook een soort van golden circle die bijna de helft van het de vloer was, dus zou best wel vel in kunnen.
Totale capaciteit is 15.000 toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...
hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Bij Blof was dat geen golden circle, dat was een afgesloten hek zodat het publiek niet krijsend naar buiten zou rennen...
LoLquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een logische verklaring.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hoeveel kaarten heb je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb ook zitplaats + golden. Zitplaats verkoop ik, maar idd wel tegen kostprijs. Ik haat t om zelf teveel te betalen.
Dus iemand interesse? Vak 105.
En dan zeggen ze dat er nog genoeg kans is om een kaartje te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef HuubTuub het volgende:
Er zijn nog ongeveer 7000 kaarten over voor donderdag.
Dan zijn er in 5 minuten tijd toch 10.000 kaarten wel gelukt.
7000 kansen. Dat is extreem veel meer dan de kans op de jackpot van de staatsloterij en hele volksstammen doen maandelijks mee!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Devv het volgende:
En dan zeggen ze dat er nog genoeg kans is om een kaartje te krijgen. Die zijn donderdag natuurlijk binnen een minuut weg.
Een zitplaats over.quote:
Nee duurde langer, zo'n 50 minutenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef HuubTuub het volgende:
Er zijn nog ongeveer 7000 kaarten over voor donderdag.
Dan zijn er in 5 minuten tijd toch 10.000 kaarten wel gelukt.
Nou volgens mij ging het al heel snel mis en kwamen ze gewoon na 50 minuten achter dat het zinloos was verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee duurde langer, zo'n 50 minuten
Om 13:03 postte ik dat ik die GC kaarten had, dus paar minuten daarvoor kwam ik er nog door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou volgens mij ging het al heel snel mis en kwamen ze gewoon na 50 minuten achter dat het zinloos was verder.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:05 schreef danilel het volgende:
In België gaat het ook al lekker, men kan al uren de server vh sportpaleis en teleticketservice niet bereiken
of miss is dit een teken dat we geen tickets moeten kopen omdat ie voor die concerten de pijp uit isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |