Afgezien van MECC, allemaal jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Mecc
Ah, de tijd van Sign of the Times en Lovesexy...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Mecc
Oh ja nu is Golden Circle veel chiller natuurlijk haha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ah, de tijd van Sign of the Times en Lovesexy...
Maar goed, toen had dat ook nog iets. Prima ook als het droog is, maar een forse plensbui erover en de lol is toch weer een stuk minder.
nee hoor, ticketmaster geeft op de frontpage in dat bewegende plaatje een update over Prince.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik 1 kaartje opvraag met best beschikbaar en die selectie is niet beschikbaar is een concert volgens mij uitverkocht.
Staat nu ook weer op de site dat het concert is uitverkocht trouwens.
En ik lees dat ik, met precies om 12 uur door de wachtrij gekomen te zijn, mooi net voor de iDeal storing uit was. Oh en alsjeblieft liefjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
M'n vriend gaf me een pdf-je cadeau. Kaartje voor de Golden circle![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zelf niks met Prince, dus hij gaat niet mee. Nog meer Princegangers vanuit Eindhoven?
Had ik ook, in mijn account staat mijn kaart, en kreeg na 10 minuten een mail.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik had 2 kaarten, golden circle, het is betaald met visa. alleen ja, het laatste momentje als hij zeg maar laat zien dat je besteld heb, werd dus een error. geld weg, geen kaarten in mijn account...
(was dus voor 99 % klaar met het process dus)
hopelijk is het toch nog gelukt met de kaarten.. vraag het me af. het is natuurlijk wel even flink wat geld wat ik nu aan gebakken lucht heb betaald.
Als je betaald hebt heb je kaarten, als je niet betaald hebt zijn je kaarten weg, zo werkt het echt hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik had 2 kaarten, golden circle, het is betaald met visa. alleen ja, het laatste momentje als hij zeg maar laat zien dat je besteld heb, werd dus een error. geld weg, geen kaarten in mijn account...
(was dus voor 99 % klaar met het process dus)
hopelijk is het toch nog gelukt met de kaarten.. vraag het me af. het is natuurlijk wel even flink wat geld wat ik nu aan gebakken lucht heb betaald.
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nu is Golden Circle veel chiller natuurlijk haha.
Maar vroegah was dat een groot feest, iedereen kende elkaar, overal bbqtjes en muziek en gezelligheid
Oplichterrrquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.
God, wat heb ik toen veel verdiend aan het verkopen van die bandjes door ze los te halen in het vak en steeds een nieuwe te krijgen...
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij was Lovesexy ook een van de eerste (zo niet het eerste) concerten met een vak vooraan. Moest je rennen om een bandje te krijgen.
God, wat heb ik toen veel verdiend aan het verkopen van die bandjes door ze los te halen in het vak en steeds een nieuwe te krijgen...
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Had ik ook, in mijn account staat mijn kaart, en kreeg na 10 minuten een mail.
Handelsgeest.quote:
ja zo werkt het normaal wel, maar na dat hele gedoe met Pearl Jam kaarten weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je betaald hebt heb je kaarten, als je niet betaald hebt zijn je kaarten weg, zo werkt het echt hoor.
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.
Ik hoop het voor diegenen die er naast gegrepen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef hmmmz het volgende:
nee hoor, ticketmaster geeft op de frontpage in dat bewegende plaatje een update over Prince.
Niet uitverkocht.
http://www.ticketmaster.nl/
quote:Had net iemand aan de lijn van ticketmaster (net zo gefrustreerd als wij) en die kon me echt niks vertellen, tis niet uitverkocht en het heeft met het betalingsverkeer te maken. Hou de website in de gaten... alsof ik dat al niet aan het doen was.
quote:Klopt, werd mij ook verteld... ze gaan de verkoop op een later moment opnieuw opstarten...
quote:ook net TM aan de lijn en die zei: er word een nieuw tijdstip aangekondigd maar ze durfde niet te zeggen of dit binnen één uur, twee uur of morgen word. Pfffff. Vandaag vrij genomen en morgen niet grrrrrr
ja, hoop niet morgen, want dan heb ik geen internet voor paar uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Hou de site in de gaten, de verkoop zal weer opnieuw gestart worden wanneer de problemen zijn verholpen.
#tmNews PRINCE UPDATE, part 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
ik niet helaas, niets in mijn account. maar goed ja, het is bij iedereen weer beetje anders gegaan less ik van meerdere. dus heb nog hoop. heb ze wel mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze daar op, via telefoon niet in elk geval.
Dat was gewoon echt bam op jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef MidnightShow_ het volgende:
Nee, geen toeval denk ik... Prince kaartverkopen gaan altijd verkeerd. alleen paradiso vorig jaar ging super smooth bij mij...
Had ze al mail gestuurd, alleen dwrp nummer?? geen idee wat dat is eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
#tmNews PRINCE UPDATE, part 2
Heb je tickets voor Prince wel kunnen betalen, maar zie je de reservering niet in jouw Ticketmaster Account staan?
Neem dan contact met ons via deze link: http://bit.ly/ORttuG
Geef dan ajb ook het DRWP-nummer door dat je in de betaling ziet staan.
Onze collega’s van Customer Support staan voor jullie klaar.
https://www.facebook.com/TicketmasterNL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |