Wat denk je!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry duurde te lang, en ik hoor al dat ik wss toch niet had kunnen betalen met ideal
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat denk je!
Ik klik nog wat heen en weer, geeft ie me nog een golden circle kaart!![]()
Die andere drie mogen dan die gewone staanplaatsen hebben, deze hou ik zelf.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat denk je!
Ik klik nog wat heen en weer, geeft ie me nog een golden circle kaart!![]()
Die andere drie mogen dan die gewone staanplaatsen hebben, deze hou ik zelf.
Ik ga graag weer terug naar het oude systeem. Ik had altijd kaarten, voor alle concerten die ik wilde, alle plaatsen die ik wilde. Met die online verkoop, zeker dit soort shows weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit ideaal? Nee.
Maar dat bij het postkantoor gaan liggen om 6 uur in de ochtend of nog vroeger is ook niet alles. Ok, wel toen iemand voor mij bij het postkantoor die kaarten uitdraaide op bestelling en ik ze later op kon halen, maar toch...
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 12:49:35Kaartverkoop Prince tijdelijk stopgezet ivm betaalproblemen bij diverse banken. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. reageer retweet
Het oude systeem kan niet eens meer... postkantoren zijn weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik ga graag weer terug naar het oude systeem. Ik had altijd kaarten, voor alle concerten die ik wilde, alle plaatsen die ik wilde. Met die online verkoop, zeker dit soort shows weet je het maar nooit.
Hoop dus nog voor mensen zonder kaart.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:53 schreef Felixa het volgende:
Ai...twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 12:49:35Kaartverkoop Prince tijdelijk stopgezet ivm betaalproblemen bij diverse banken. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. reageer retweet
En kennelijk al weer uitverkocht...quote:
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het oude systeem kan niet eens meer... postkantoren zijn weg.
Maar serieus: ieder systeem heeft nadelen en als er 1.000 kaarten zijn en 2.500 man die willen gaan zullen er altijd mensen zijn die teleurgesteld zijn (1.500 naar schatting).
Het enige waar ik verbetering in zie is kaarten op naam. Lastiger bij de controle, maar vorig jaar bij Kraftwerk vond ik het prima gaan.
Dit staat erboven:quote:
Ik ben van na de postkantoor tijd, maar heb altijd online een kaartje weten te bemachtigen. Wel met de nodige stress.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.
In principe is er zelfs weinig veranderd, als je om 10:01 aankomt als de verkoop om 10:00 start ben je eigenlijk al te laat.
Tilburg hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
M'n vriend gaf me een pdf-je cadeau. Kaartje voor de Golden circle![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zelf niks met Prince, dus hij gaat niet mee. Nog meer Princegangers vanuit Eindhoven?
Ja, ik. (nou ja, vlak bij Eindhoven)quote:
Maastrichtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
M'n vriend gaf me een pdf-je cadeau. Kaartje voor de Golden circle![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zelf niks met Prince, dus hij gaat niet mee. Nog meer Princegangers vanuit Eindhoven?
Nou ja, ik zat in die wachtrij zodra het kon maar dan kwam ik er nog niet door hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Natuurlijk een andere discussie, maar ik heb voor nagenoeg alle concerten waar ik heen wilde altijd een kaartje. Zowel in de tijd van postkantoor als online.
In principe is er zelfs weinig veranderd, als je om 10:01 aankomt als de verkoop om 10:00 start ben je eigenlijk al te laat.
Als ik 1 kaartje opvraag met best beschikbaar en die selectie is niet beschikbaar is een concert volgens mij uitverkocht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef hmmmz het volgende:
Dit staat erboven:
PRINCE UPDATE: Zoals je wellicht al hebt vernomen is er een storing bij iDeal gaande. Hierdoor kun je problemen hebben ondervonden bij het betalen van je tickets. Deze storing ligt buiten onze macht en was niet te voorzien. Daarom voelden we ons genoodzaakt om de voorverkoop tijdelijk stop te leggen. Zodra er meer informatie is, laten we je dit weten. NB: de show is dus niet uitverkocht.
Dat was way tof, wij sliepen voor de VVV en ik heb voor Prince ook voor de Kuip geslapen, voor de Brabanthallen, voor Ahoy en voor het Meccquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Eigenlijk was dat vroeger ook te zot voor woorden. Nacht in de rij voor een kaartje, s morgens vroeg naar de concertzaal om vooraan te staan, concert en weer naar huis. Was je bijna 24 uur kwijt voor 2 uur concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |