Ja!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha tis een sport he?
Ik heb geen idee wat de mensen hier nog zoeken, ik ben voorzien!
Felixa sta jij ook Golden Circle?
Ik heb geen stress hoor. Het zou leuk zijn als ik een kaartje kan bemachtigen, maar anders kan ik voor datzelfde geld naar andere optredens toe. Ik zou in ieder geval niet door het vuur gaan voor een kaartje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:24 schreef Felixa het volgende:
Ben wel blij dat ik al kaarten heb. Ik voel nu al plaatsvervangende stress voor de mensen die nog kaarten willen bestellen.
111 en 102 zijn echt prima vakken om te zitten, die hadden wij gekozen als we geen Golden Circle konden krijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef Isamaru het volgende:
De betere zitplaatsen zijn natuurlijk ook oké, maar zullen die niet al vergeven zijn?
Gewone of Golden Circle?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Isamaru het volgende:
1 staanplaats aub!
Hoop dat het me lukt, maar als iemand er straks één teveel heeft..
Ja dat snap ik, maar zijn die niet al uitverkocht? Ik probeerde maandag nog vak 110 te krijgen, maar kwam alleen aan 105 (daarna alleen die storing)...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
111 en 102 zijn echt prima vakken om te zitten, die hadden wij gekozen als we geen Golden Circle konden krijgen.
Het liefst Golden Circle! Die zijn via de reguliere ticketverkoop niet eens zo heel veel duurder toch? Met een normale staanplaats hoop ik ook vrij ver naar voren te kunnen komen. Is wel een voordeel dat ik alleen ben =)quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewone of Golden Circle?
Ik mik wel een losse kaart in mijn mandje, moet je wel dit topic goed in de gaten houden voor de betaling, ik rond alleen maar af als iemand m wil
129!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Het liefst Golden Circle! Die zijn via de reguliere ticketverkoop niet eens zo heel veel duurder toch? Met een normale staanplaats hoop ik ook vrij ver naar voren te kunnen komen. Is wel een voordeel dat ik alleen ben =)
Refreshen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef Isamaru het volgende:
Thanks!
Moet ik blijven refreshen of komt er vanzelf een 'koop' button op livenation?
Er zijn sowieso al duizenden mensen minder die al kaarten hebben, die mis je nu al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds geen rij, hoe kan dat nou?????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |