abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6295386
ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben, maar radio538 heeft een liberty x wedstrijd georganiseerd, diegene die de beste mix maakte van het nummer 'got to have your love' komt op de volgende single van liberty x.. Inmiddels zijn de finalisten bekend gemaakt en ik ben benieuwd welk van de 4 jullie favoriet is.. Mijn stem gaat uit naar de Donderdag mix, lekkere trance, mag ik wel.. maargoed waar stemmen jullie op?
Trance Music!
pi_6300027
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:19 schreef KoosGrandioos79 het volgende:
ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben, maar radio538 heeft een liberty x wedstrijd georganiseerd, diegene die de beste mix maakte van het nummer 'got to have your love' komt op de volgende single van liberty x.. Inmiddels zijn de finalisten bekend gemaakt en ik ben benieuwd welk van de 4 jullie favoriet is.. Mijn stem gaat uit naar de Donderdag mix, lekkere trance, mag ik wel.. maargoed waar stemmen jullie op?
Ik denk ook dat MileZ en Freak! gaan winnen. Ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens op Clubcharts.nl, toch krijgen ze ook mijn stem. Het is gewoon een lekkere mix.

Alleen jammer dat C-quence niet door de rondes is heen gekomen. Vreemd, want zijn mix was echt een topper!

http://www.vccbv.nl/cquence/remix538.mp3

Edit: Heb net de DJ Premacy remix beluisterd... Jammie... Net zo lekker als die C-quence remix! DJ Premacy had ook de wedstrijd gewonnen van "Mass Medium - Gotta Have It".Dat zijn dus echt mijn nummer 1 en 2, alleen je kan er dus niet op stemmen. Echt vreemd dat die twee er niet door zijn gekomen.

http://www.xs4all.nl/~premacy/songpreviews/LIBERRTY%20X%20-%20DJ%20PREMACY%20REMIX-1.mp3
Meer info http://www.xs4all.nl/~premacy/

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 15-10-2002 21:21]

Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:58:14 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6300988
Even een directe link naar de site: Remixes

Dat samplepack wat je moest downloaden voor die remix was echt achterlijk groot. Iemand zonder kabel/adsl hoefde er in ieder geval niet aan te beginnen.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6301705
Hallo

Ik heb me maar even opnieuw geregisteerd hier (was m'n user + pass vergeten )

Ik ben ook een van de finalisten, ik heb de remix van maandag gemaakt

Ik ben erg benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnen, ik denk ook dat ik het meest heb te vrezen van die remix van donderdag, hoewel ik het niet echt een remix vind. Het is in mijn ogen meer een trance track met 3 vocals van liberty X erin. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg goed klinken, maar om nou echt van een remix te spreken?
Ik wilde eerst ook een trance versie maken maar kwam tot de conclusie dat de vocals hier zich gewoon niet goed voor leenden en aangezien er heel veel vocals in de sample packs zaten leek het me logisch dat ik deze er toch in moest stoppen

Dus ik heb toen maar besloten een lekker commerciele club/dance track ervan te maken waar mijns inziens de vocals toch best goed bij passen Ik hoop natuurlijk dat de luisteraars dit ook vinden... ik zou het echt te gek vinden om te winnen... maar ja... WIE NIET

Ik zie wel wat het wordt... en moge de beste winnen

Fragmenten van andere tracks van me zijn te downloaden @ http://listen.to/silentmotion/

[Dit bericht is gewijzigd door WouterW op 15-10-2002 22:36]

pi_6301733
Naar aanleiding van het Clubcharts-topic heb ik op MileZ en Freak! gestemd. En ik vond het natuurlijk ook gewoon een hele goede remix.
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:39:06 #6
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6302050
Ik wil dat samplepack als nog downloaden!

heeft iemand die shit nog op een servertje staan ofzo?

[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:48:40 #7
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6302270
btw > de maandag mix is echt compleet bagger
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_6303294
Ik vind de mix van maandag juist de coolste!
Richard Krajicek RULEZ
pi_6303677
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:25 schreef WouterW het volgende:
Hallo

Ik heb me maar even opnieuw geregisteerd hier (was m'n user + pass vergeten )

Ik ben ook een van de finalisten, ik heb de remix van maandag gemaakt

Ik ben erg benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnen, ik denk ook dat ik het meest heb te vrezen van die remix van donderdag, hoewel ik het niet echt een remix vind. Het is in mijn ogen meer een trance track met 3 vocals van liberty X erin. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg goed klinken, maar om nou echt van een remix te spreken?
Ik wilde eerst ook een trance versie maken maar kwam tot de conclusie dat de vocals hier zich gewoon niet goed voor leenden en aangezien er heel veel vocals in de sample packs zaten leek het me logisch dat ik deze er toch in moest stoppen

Dus ik heb toen maar besloten een lekker commerciele club/dance track ervan te maken waar mijns inziens de vocals toch best goed bij passen Ik hoop natuurlijk dat de luisteraars dit ook vinden... ik zou het echt te gek vinden om te winnen... maar ja... WIE NIET

Ik zie wel wat het wordt... en moge de beste winnen

Fragmenten van andere tracks van me zijn te downloaden @ http://listen.to/silentmotion/

Kvind die van jou het beste klinken Veel variatie enz. Ik vind dat jij moet winnen want die mix van donderdag dat is maar 1 stuk door dat Klote trance gedoe, EENTONIG
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 16 oktober 2002 @ 01:50:11 #10
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_6305152
quote:
moge de beste winnen
kan al niet meer premacy zit niet in de finale daar red geen rmx het bij en die van c-quence op 2
milez & freak 3
de rest vind ik klote
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 08:24:51 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6305971
hmmmzzz..

ik hou altijd wel van leuke radio mixen die net ff anders zijn dan de originele radio mix...

maar eerlijk gezegd zou ik alle 4 ze niet draaien op een avond...
jammer, maar helaas

woensdag 16 oktober 2002 @ 12:56:57 #12
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_6309844
Er zijn betere remixen (van andere makers) in omloop dan de 4 finalisten.....
pi_6315497
vanavond rond 19:00 komt mijn favoriete mix erop.. benieuwd wat de makers ervan te vertellen hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door KoosGrandioos79 op 17-10-2002 16:34]

Trance Music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')