Hooligan uithangenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
België komt een keer met de kop boven het maaiveld uit en meteen komen types als capuchon_jongen de hooligan uithangen op internet
Ja maar toen jullie het als land nog moesten hebben van Mpenza en Filip de Wilde (quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hooligan uithangen
Ik verdedig mijn land gewoon , mag toch?
Ik wel. Ik heb al altijd voor België supportert. Idem voor Nederland. Ik zag vroeger geen Oranje gekte tijdens het WK van 2002quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar toen jullie het als land nog moesten hebben van Mpenza en Filip de Wilde ()hoorde je die België hools niet
Nee omdat dat het enige WK is geweest waar België ook maar een rolletje gespeeld heeft (achtste finale eruitquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb al altijd voor België supportert. Idem voor Nederland. Ik zag vroeger geen Oranje gekte tijdens het WK van 2002
Nou Hazard heeft al veel kans gekregen, bijna iedere match in de basisquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben Courtouis, Lukaku en Hazard al gehoord van Mou dat ze een kans krijgen of kunnen ze net als dit seizoen oprotten?
Ik heb het niet over België maar over Nederland op het WK van 2002quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee omdat dat het enige WK is geweest waar België ook maar een rolletje gespeeld heeft (achtste finale eruit)
Andere Hazard, slimmerikquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou Hazard heeft al veel kans gekregen, bijna iedere match in de basis
Sowieso is Thorgan Hazard nog geen vaste Rode duivel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Andere Hazard, slimmerik
Ze zitten vrijwel allemaal op de bankquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sowieso is Thorgan Hazard nog geen vaste Rode duivel.
Trouwens mogen types zoals Vermaelen, Alderweireld op de bank zitten bij hun club. Ze zijn nog zoveel beter dan een paar Eredivisie spelertjes die mee mogen met Nederland
Denken wij dat? neen. We denken dat we de tweede ronde zullen halen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef GVU het volgende:
Kwalificeert België eens voor een keertje, denken ze meteen dat ze wereldkampioen gaan worden met hun bankzittersGekke Belgjes.
Ik lees andere dingen op sites en fora als 9lives.be, maar goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denken wij dat? neen. We denken dat we de tweede ronde zullen halen.
Mensen die denken dat België wereldkampioen worden hebben een vijs los zitten. Neen neen realistisch blijven is een kunst. En uit onderzoek blijkt dat de tweede ronde het maximale haalbare is. Tenzij de VS misschien stunt.Dan is misschien een kwartfinalequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef GVU het volgende:
[..]
Ik lees andere dingen op sites en fora als 9lives.be, maar goed.
Maar dat zijn ook mensen die nooit voetbal volgen en mee willen liften op een hypequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mensen die denken dat België wereldkampioen worden hebben een vijs los zitten. Neen neen realistisch blijven is een kunst. En uit onderzoek blijkt dat de tweede ronde het maximale haalbare is. Tenzij de VS misschien stunt.Dan is misschien een kwartfinale
Leer je geschiedenis zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee omdat dat het enige WK is geweest waar België ook maar een rolletje gespeeld heeft (achtste finale eruit)
Dat mag ook wel in deze poule...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denken wij dat? neen. We denken dat we de tweede ronde zullen halen.
Portugal en België doen qua kwaliteit niet voor elkaar onder maar wij als Nederlanders weten als geen ander hoe vervelend het is om tegen de Portugezen te spelen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat België daar een goede kans tegen maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als jullie in de achtste finales Portugal treffen dan zie ik jullie daar nog wel van winnen. Als je Duitsland treft, dan is het exit vrees ik!
Ik zet meer geld op een overwinning van Belgie tegen Portugal dan bvb tegen Zuid-Korea. Tegen (niet te) moeilijke tegenstanders zijn de Belgen op hun sterkst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik denk dat België, als je naar de spelers kijkt, beter is dan Portugal. Naast Ronaldo stelt het echt niet veel voor. Alleen kunnen de Portugezen als het echt moet ontzettend smerig gaan spelen. Over het algemeen zijn Nederlanders en Belgen daar niet goed tegen opgewassen
Nee. Jij bent gewoon slecht op de hoogte. Net zoals die andere klapjosti.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog zo'n verontwaardigde Belg met een WK-complex
Hoor wie het zegt manquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon slecht op de hoogte. Net zoals die andere klapjosti.
Nee, hun ware aard komt naar boven.. het zijn gewoon reserve Nederlandersquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
België komt een keer met de kop boven het maaiveld uit en meteen komen types als capuchon_jongen de hooligan uithangen op internet
Je bedoelt het WK waarin België gelukkigerwijs als derde beste toch door ging naar de knock out fase?quote:
Het ging om een rol spelen. En het gaat om het eindresultaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bedoelt het WK waarin België gelukkigerwijs als derde beste toch door ging naar de knock out fase?
Ja ja, probeer je er maar niet uit te lullen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oh, en zich op basis van uitdoelpunten überhaupt wist te kwalificeren lees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |