Nee we gaan met het vliegtuig, niet met de bus of de step.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bryan Vandenbussche of Kenny steppe niet?
Kaminski of Ruud Boffin.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie zouden ze oproepen als ook Bossut van Zulte Wargem zou blesseert zijn?
Spelers die op de bank zitten bij Bayern, Atletico, Arsenal zijn nog altijd 10x beter dan een Gemiddeld eredivisie-spelertje die voor Oranje speeltquote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heer iemand de tegen goals van Liverpool van dit seizoen?
Daar zie je mingolet een keer of 15 onder de bal duiken
Niet gaan overdrijven, over wie heb je het bij Arsenal eigenlijk? O ja Vermaelen natuurlijk, ik vind Vertonghen beter in het centrumquote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spelers die op de bank zitten bij Bayern, Atletico, Arsenal zijn nog altijd 10x beter dan een Gemiddeld eredivisie-spelertje die voor Oranje speelt
Ik zou Vertonghen ook in het centrum zetten. Vermaelen en Aldewereld moet je daar echt niet willen hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gaan overdrijven, over wie heb je het bij Arsenal eigenlijk? O ja Vermaelen natuurlijk, ik vind Vertonghen beter in het centrum
Klopt. Dat weet dat obsessieve mannetje ook wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spelers die op de bank zitten bij Bayern, Atletico, Arsenal zijn nog altijd 10x beter dan een Gemiddeld eredivisie-spelertje die voor Oranje speelt
Er zit toch wel een wereld van verschil tussen Courtois en Mignolet, de eerste is wereldtop, misschien wel de beste momenteel, Mignolet zit toch een heel eind van dat niveau af, doet mij een beetje aan Vermeer denken, goed op de lijn en met reflexen maar minder met de voorzetten en uitkomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dat weet dat obsessieve mannetje ook wel.
Ja, tussen Courtois en Mignolet zit een groot verschil. Courtois is dan ook buiten categorie. Mignolet als 2e doelman een luxe. Ik vind hem beter dan al die Nederlandse keepers.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit toch wel een wereld van verschil tussen Courtois en Mignolet, de eerste is wereldtop, misschien wel de beste momenteel, Mignolet zit toch een heel eind van dat niveau af, doet mij een beetje aan Vermeer denken, goed op de lijn en met reflexen maar minder met de voorzetten en uitkomen.
Niet echtquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tussen Courtois en Mignolet zit een groot verschil. Courtois is dan ook buiten categorie. Mignolet als 2e doelman een luxe. Ik vind hem beter dan al die Nederlandse keepers.
logisch wel, België heeft 12 jaar moeten wachtenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef een video van de tegengoals van Liverpool
Maar dan geef ik er 10 a 15 waar hij lucht stond te dekken
Das toch vrij lastig voor een keeper
Bij de Carrefour hebben ze nu een boek van Panini. Met alleen maar Rode Duivels. 180 stickers en bij elke 25 euro krijg je 1 pakje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
Die blikjes zijn echt tof. Die moeten ze voor Oranje ook maken.
Het gaat er wat over vind ik. We hebben nog niets bewezen en we gaan plots wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef lolcat8811 het volgende:
Je kan in België trouwens geen supermarkt of grote kledingzaak meer binnenkomen of je ziet alles in drie kleuren: zwart-geel-rood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speelde ook alle minuten bij mijn amateurclub, ik ben dus beter dan vermaelen en alderweireldt , want die zitten slechts op de bank, Wilmots , roep mij snel op !quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 Nederlanders die de eerste 30 niet haalden
Pieters - 2900 minuten
Elia - 2016 minuten
Anita - 2457 minuten
Bacuna - 2599 minuten
Urby - 1692 minuten
Lijkt me duidelijk waar de breedte zit
Hij heeft toch voor AZ gespeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij moet nog 3 jaar dan, bij het wk 2018 kan hij er bij zijn
Moet 5 jaar op een rij zijn dus ongeveer 6 seizoenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft toch voor AZ gespeeld
Kerel is al 7 jaar in NL ofzo
En toch loopt nog niemand er echt warm voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef lolcat8811 het volgende:
Je kan in België trouwens geen supermarkt of grote kledingzaak meer binnenkomen of je ziet alles in drie kleuren: zwart-geel-rood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje minder sarcastisch en het was een mooi aanbod geweest Diego. Is dit serieus? Zo ja dan moet ik even navragen of tickets aangeboden mogen worden, e-tickets sowieso niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Me boden me 2 kaartjes aan voor België - zuid Korea in sap paulo, maar die wedstrijd raakt toch niet uitverkocht dus veel succes
Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |